  • Data: 2008-01-29 15:36:55
    Temat: Re: Polbank -- sukces na 100...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "krzysztofsf" d...@c...goog
    legroups.com

    : Nielogiczne.

    A co w M$ jest logiczne?

    : Gatesowi zalezy na zwiekszenie sprzedazy visty, a nie na utrzymywaniu XP na
    komputerach.

    Jak już ktoś zauważył, wersja na Vistę jest w drodze (została
    zamówiona) więc odpada twierdzenie, jakoby Gatesowi nie zależało
    na sprzedaży visty. Natomiast pojawiają się tutaj symptomy
    polityki/choroby M$:

    "jureq" fnmjc0$qhd$...@n...onet.pl

    > A spróbuj wpisać tę nazwę z numerkiem do pliku hosts. Powinno zadziałać.

    Problem nie jest związany z M$, ale próba jego rozwiązania -- już jest.
    Ja (klient) mam szukać rozwiązania i ewentualnie podać je innym.
    Tak budowano ,,potęgę'' M$ -- M$ zbierał pieniądze, a pracę wykonywali
    inni, zazwyczaj klienci M$. No i niestety to demoralizacja.

    Rozwiązanie powinni znaleźć i ogłosić pracownicy Polbanku, nie zaś klienci.

    Wg M$ -- cały świat powinien się kręcić wokoło M$.
    Podobne symptomy znajduję w Toyocie (mam na myśli motoryzację/samochody, nie bank)
    i w Sony.

    Ja tymczasem chcę być jedynie klientem i chcę, aby mi służył komputer,
    jego oprogramowanie itd. Podobnie -- nie chcę, aby moje życie kręciło
    się wokoło banku/banków -- czy to Lukas, czy Polbanku. Na szczęście
    z tym ostatnim (Polbankiem) jest tylko jeden problem (z obsługą
    internetową) ale i ten jeden problem -- to o jeden problem za dużo.

    Dobrze się stanie, jeśli ta choroba (zrzucanie pracy na klientów)
    nie ogarnie pracowników Polbanku.

    --