  • 21. Data: 2008-09-19 10:55:52
    Temat: Re: Polbank przez www
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    A mozna na podstawie raz wykonanego przelewu jednorazowego zrobić później z niego
    zlecenie przelewu, albo stałego kontrahenta?
    JaC

    -----

  • 22. Data: 2008-09-19 12:38:27
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 19 Wrz, 12:55, " 666" <u...@w...eu> wrote:
    > A mozna na podstawie raz wykonanego przelewu jednorazowego zrobić później z niego
    zlecenie przelewu, albo stałego kontrahenta?
    > JaC

    Zakladajac przelew mozna zaznaczyc, ze ma tez na stale byc zapisany
    odbiorca do bazy odbiorcow.
    Przy zleceniu przyszlym juz ne ma takiej mozliwosci - trzeba najpierw
    zalozyc odbiorce, jesli chcemy miec go osobno w bazie.

    Nie sprawdzalem, jak z edycja starych przelewow czy wygaslych zlecen
    przyszlych.
    Zakladam, ze raczej moze byc kiepsko ze skopiowaniem calego dokumentu
    - sprawdze przy okazji.

    Ogolnie system prosciutki - bez wodotryskow.

    Ale maja np przeszukiwanie historii po fragmencie tekstu., oprocz
    filtrow po datach i kwotach.