  • Data: 2008-03-21 19:47:50
    Temat: Re: Polbank - chłopaki sie nie spieszą
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Mar, 20:33, Ochódzki <j...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Brałem u nich kredyt hipoteczny i doświadczenia mam jak najgorsze.
    > Pisałem o tym na grupie, poszukaj w archiwum. Takich opinii jak moja
    > jest więcej. Generalnie jeśli zależy ci na czasie i nie chcesz się
    > denerwować to zmień bank.
    >
    > Ochódzki

    Czytalem, ze rozne produkty tego samego klienta rozpatruja u nich
    rozne departamenty nie porozumiewajace sie ze soba, a czesto koncowe
    decyzje przy powazniejszych kwotach zapadaja w dziale ryzyka w Grecji
    - stad i opoznienia i prawdopodobnie duza ilosc odrzutow przy
    drozszych produktach - Grecy maja czas, a na koniec porownuja do
    greckich zarobkow i realiow.