  • 1. Data: 2010-01-13 21:27:19
    Temat: Polbank - Kredyt Bezpieczny na Komfortowy
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    Czy ktoś może mi podpowiedzieć dlaczego Polbank zmienił Kredyt
    Bazpieczny na Kredyt Komfortowy?
    Ja podpisywałam umowę na Kredyt Bezpieczny, teraz na Polbank24 widzę, że
    mam Komfortowy. Odpowiedzi mi nie udzielono jak pytałam.

    --
    animka

  • 2. Data: 2010-01-14 00:19:09
    Temat: Re: Polbank - Kredyt Bezpieczny na Komfortowy
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    Animka pisze:
> [...]
    > Ja podpisywałam umowę na Kredyt Bezpieczny, teraz na Polbank24 widzę, że
    > mam Komfortowy. Odpowiedzi mi nie udzielono jak pytałam.

    hmmm... na stronie nic się nie chwalą jakimś komfortowym, dalej w
    ofercie mają bezpieczny.
    Podasz jakieś szczegóły?
    Co i tak nie zmienia faktu, że to giętkie ch*** i złamasy :))

  • 3. Data: 2010-01-14 08:05:33
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    > Czy ktoś może mi podpowiedzieć dlaczego Polbank zmienił Kredyt
    > Bazpieczny na Kredyt Komfortowy?
    Może to to same tylko w Polbank24 inaczej go nazywaja?

  • 4. Data: 2010-01-14 11:05:35
    Od: Jacenty <j...@w...pl>

    Wprowadzili dodatkowy podział kredytów i dali możliwość wyboru:
    większy procent + mniejsza prowizja, albo na odwrót.
    http://www.polbankefg.pl/download/tabela_oplat_i_opr
    ocentowania_kredytu_bezpiecznego.pdf
    http://www.polbankefg.pl/download/tabela_oplat_i_opr
    ocentowania_kredytu_na_miare.pdf

  • 5. Data: 2010-01-14 12:21:50
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    Ranger pisze:

    > hmmm... na stronie nic się nie chwalą jakimś komfortowym, dalej w
    > ofercie mają bezpieczny.
    > Podasz jakieś szczegóły?
    > Co i tak nie zmienia faktu, że to giętkie ch*** i złamasy :))

    Nie można skopiować ze swojego konta na Polbank24 nawet głupiego tekstu.
    Tak zrobili :-(
    W związku z tym nie mogę tego udowodnić.

    Ps. Jak zrobileś tą swoją sygnaturkę? Podoba mi się.

    --
    animka

  • 6. Data: 2010-01-14 12:24:59
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    Krzysiek pisze:
    > Może to to same tylko w Polbank24 inaczej go nazywaja?

    Jeszcze niedawno tak go nie nazywali. Niedawno zobaczyłam to na Polbank24.
    Jakiś czas temu podnieśli ściąganie co miesiąc za kartę- z 5 zł na 10 zł
    i też nie powiadomili.

    --
    animka

  • 7. Data: 2010-01-14 12:28:39
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    Jacenty pisze:
    > Wprowadzili dodatkowy podział kredytów i dali możliwość wyboru:
    > większy procent + mniejsza prowizja, albo na odwrót.
    > http://www.polbankefg.pl/download/tabela_oplat_i_opr
    ocentowania_kredytu_bezpiecznego.pdf

    To chyba jakiś stary cennik, bo teraz za kartę pobierają co miesiąc
    (16-go) po 10 zł.

    --
    animka

  • 8. Data: 2010-01-14 12:35:03
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 14 Sty, 13:24, Animka <a...@t...nieja.wp.pl> wrote:

    > Jeszcze niedawno tak go nie nazywali. Niedawno zobaczyłam to na Polbank24.
    > Jakiś czas temu podnieśli ściąganie co miesiąc za kartę- z 5 zł na 10 zł
    > i też nie powiadomili.

    W cenniku nie ma czegoś takiego więc jeśli pobrali 10 + 5 a nie 5 + 5
    to reklamuj.

  • 9. Data: 2010-01-14 12:47:11
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    Krzysiek pisze:

    > W cenniku nie ma czegoś takiego więc jeśli pobrali 10 + 5 a nie 5 + 5
    > to reklamuj.

    Nie. Pobierają sobie co miesiąc - 16-go 10 zł. Napisane: Opłata za kartę.
    Jeszcze niedawno pobierali 5 zł i potrącali sobie od razu z mojej
    wpłaty/raty, którą przekazuję zawsze pod koniec m-ca.
    Dzwoniłam na infolinię jakiś czas temu to powiedzieli, że opłata za
    kartę jest 10 zł. i potrącają sobie dnia 16-go.
    Tylko dlaczego ja nie zostałam o tych wcześniej poinformowana na piśmie.
    Na to nie udzielono mi odpowiedzi.

    --
    animka