eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank KK zamknięta, a jednak nie zamknięta › Re: Polbank KK zamknięta, a jednak nie zamknięta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank KK zamknięta, a jednak nie zamknięta
    Date: Sat, 8 Mar 2008 22:26:59 +0100
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 34
    Message-ID: <fqv0b8$979$1@achot.icm.edu.pl>
    References: <fqkbv1$lkv$1@achot.icm.edu.pl> <fqpeji$9cp$1@news.onet.pl>
    <fqqpvf$84f$1@achot.icm.edu.pl> <fqr2ui$k2a$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello081018211190.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: achot.icm.edu.pl 1205011624 9449 81.18.211.190 (8 Mar 2008 21:27:04 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 8 Mar 2008 21:27:04 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:440519
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 7 Mar 2008 09:48:09 -0000, kashmiri napisał(a):

    > Wypowiedzenie bez nazwiska wypowiadającego jest nieważne. Z prawnego punktu
    > widzenia NIE wypowiedziałeś umowy.

    Na poleceniu zamknięcia karty nie ma nazwiska tylko na początku.
    Wszystkie imiona, nazwisko, nr karty jest w dalszej części dokumentu.
    Przy podpisie jest mój PESEL i nr CIF klienta.

    > Panna nie może nic dopisywać na dokumencie. Nie życzę sobie, żeby na
    > podpisanych przeze mnie papierach ktokolwiek wprowadzał zmiany wg własnego
    > uznania.

    miała moją telefoniczną akceptację.

    >>(...) który jest nieprzystosowany do
    >> obsługi klienta. Ja wyobrażam sobie to tak, ze jak pracownik wchodzi w
    >> rekord klienta, to powinien mieć tam opcje generowania wszelkich druczków
    >> a komp powinien auto-wypełniać pola z rekordu klienta.
    >
    > Przypadkiem się nie ośmieszasz?

    Chyba tak jest w każdym banku, od 1995 roku byłem/jestem klientem różnych
    banków i jak pracownicy generowali mi wnioski o saldo debetowe, o karte
    taką czy inną, to pracownik podstawowych danych osobowych nie wpisywał, a
    brał z rekordu klienta.



    --
    Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia
    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1