    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 19 Sep 2016 04:43:43 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Podwyżki w Deutsche Bank Polska
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    > To jakies specyficzne konto, czy czas sie przyzwyczaic, ze konta beda
    > jednak platne ?

    dbOpen to niestety "podstawowe" konto otwierane w oddziale.
    Nie wiem, na co im to, może zobaczyli, że klienty płacą za debetówki, więc jeszcze
    można im dodać opłatę za konto ? Z resztą db to chyba specyficznych klientów ma
    (m.in. mnie, ale ja jestem specyficzny inaczej ;)
    A może chcą się zlikwidować ?

    Na szczęście jest jeszcze dbNet - otwierane przez net i wciąż bezpłatne.
    Ale jak wprowadzą opłaty to ich pożegnam, jak niegdyś pekao. Albo jak zlikwiduja
    stary ST i zostawia tylko to "nowoczesne" pitu-pitu. Problem tylko w tym, że nie mam
    upatrzonej alternatywy, a wrócić do mBąka będzie wstyd - choć nauczyli się tego, co
    był powodem olania ich, czyli mają już możliwość, by mieć jeden ROR prywatny i jeden
    wspólny - ale też w tym samym okresie wprowadzili paskudny ST.
    Trzeba się będzie przyjrzeć konkurencji - pko, pekao, żaba, lew, milek, bo na pewno
    nie getout. raifi i bph na sprzedaż, więc nie, może jeszcze alior, bnp wątpię...
    citek ma jakieś pochrzanione zasady konta wspólnego, eurobank schrzanił ST, boś ma
    identiko jak ten nowy ST db.

    Polecicie, na co w pierwszej kolejności uwagę zwrócić ?
    Albo jakiś spoza wyliczanki ?
    mBąka mam, vw też (ale oni nie prowadzą wspólnych).

    > I przelewy tez :-)

    O nie, jak wprowadzili to w mBąku (jeszcze starym i dobrym) to potem wybuchł kryzys
    ;>