eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPodwójna wypłata z banku Millenium › Re: Podwójna wypłata z banku Millenium
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "apa chojnice" <a...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Podwójna wypłata z banku Millenium
    Date: Fri, 20 Apr 2007 20:27:42 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 37
    Message-ID: <f0b0nu$9j2$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <0...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: aaan48.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1177093694 9826 83.4.13.48 (20 Apr 2007 18:28:14 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 20 Apr 2007 18:28:14 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:412908
    [ ukryj nagłówki ]

    Sie nie martw chlopie. Trzylata temu BRE wyplacil kase swoim pracownikom wg
    listy plac z dwoch lat do tylu. Dostalem, sie ucieszylem. Niestety zabrali .
    APA
    Użytkownik "Michał" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:096d.00000069.46287cd0@newsgate.onet.pl...
    > Witam, mam nadzieję że pytam na odpowiedniej grupie :-)
    >
    > Ma taką sytuację: firma w której pracuje jest obsługiwana przez bank
    > millenium,
    > okazało się że na skutek błędu tego banku w kwietniu znaczna część
    > pracowników
    > dostała podwójne wypłaty. Nie jest to błąd mojej firmy (przelali do
    > millenium
    > normalną kwotę (a tam ją "podwoili"). Osoby które mają konto w tym banku
    > na
    > następny dzień miały już odebraną nadmiarową wypłatę. Ja mam konto w ING
    > także
    > nie mogą ruszyć moich pieniędzy, bez mojej wiedzy.
    > Przyszedł mi teraz list polecony w ING w którym piszą że dostali pismo
    > od
    > millenium o ich błędzie i proszą o zwrot pieniędzy na podane konto oraz
    > zaznaczają że podana sytuacja nie jest wynikiem błędu ing. Nie ma podanego
    > żadnego terminu zwrotu, ani nazwy żadnego dokumentu prawnego na podstawie
    > którego miałbym to zrobić. Jest tylko prośba o pisemną odpowiedź w jaki
    > sposób
    > uregulowałem tę sprawę.
    > Czy jest jakaś podstawa prawna która zobowiązuje mnie do oddania tych
    > pieniędzy? Zamierzam jeszcze dzwonić do ing ale chciałbym wiedzieć na
    > czym
    > mniej więcej stoję.
    >
    > Michał
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1