  • 1. Data: 2012-02-20 14:08:50
    Temat: Podwójna blokada środków w Meritum - złodzieje jedni.
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    To już któraś z kolei taka kradzież pieniędzy przez Meritum.
    Chronologicznie ostatnio wyglądało tak:
    12-go płacę kartą za paliwo. Blokuje mi zadeklarowaną kwotę. 16-go
    kwotę księguje. 18-go mam na koncie jeszcze pieniądze. A tu nagle,
    zza węgła, 19-go blokuje mi drugi raz tę samą zadeklarowaną kwotę z
    12-go. No i nie mam już pieniędzy na koncie. Choć mam informację, że
    blokada będzie zdjęta 19-go, do chwili obecnej jest to wierutną bzdurą.

    Czy ten niby bank tak zawsze robi?

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 2. Data: 2012-02-20 17:43:18
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > Czy ten niby bank tak zawsze robi?

    Neste?

    Darek

  • 3. Data: 2012-02-20 17:47:24
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Darek napisał(a) :

    > Neste?

    Hmmm... jasnowidz? ;-)
    Ale jak płaciłem kartą Getina czy mBanku, to nie miałem takich numerów.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 4. Data: 2012-02-20 19:36:33
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2012-02-20 18:47, Zbynek Ltd. pisze:

    > Hmmm... jasnowidz? ;-)
    > Ale jak płaciłem kartą Getina czy mBanku, to nie miałem takich numerów.

    Bo są banki które radzą sobie z transakcjami Neste (generalnie stacji
    samoobsługowych) i takie które sobie nie radzą (albo mają zbyt mało
    reklamacji w tej sprawie)

    Darek

  • 5. Data: 2012-02-21 07:14:44
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 20.02.2012 18:47, Zbynek Ltd. pisze:

    > Hmmm... jasnowidz? ;-)

    Juz ktos pisal kiedys, ze sa problemy z meritum i neste.