  • Data: 2002-09-20 16:56:05
    Temat: Re: Podstawa obciazenia konta
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mysle, ze przedewszystkim to w krajach gdzie prawo dziala w miare
    > skutecznie to potencjalny oszust dwa razy sie zastanowi zanim sprobuje
    > cos kupic na cudza karte.

    Nie wiem czy to klasyczny MO, ale ostatnio znalazłem na stronach NASKU
    "formularz upoważnienia do obciążenia karty płatniczej"
    http://www.dns.pl/oplatypol.pdf
    Z punktu widzenia sprzedawcy to chyba dużo bezpieczniejsza forma, bo
    może bez problemu wszystko udowodnić - tyle że dla klienta raczej mało
    wygodne.

    > Swoja droge ciekawe jak to wyglada w polskich sklepach, jakie sa
    > statystyki.

    Może kiedyś jednak przeciekną gdzieś informacje na ten temat.

    Pix