  • 71. Data: 2011-09-25 10:10:30
    Temat: Re: Podobno jutro Grecja ma zbankrutować....
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Archangell wrote:

    > Tylko jak to się ma do naszych czasów?
    >
    > Grecy "spalą na stosie" Niemców i Francuzów a Amerykanie Chińczyków żeby
    > skasować
    > swoje długi?

    Ano ma się tak. Przyczepiłeś się do metody. Wtedy było nie do pomyślenia nie
    oddać długu żyjącemu wierzycielowi. Teraz, ponieważ ludzkie życie chronimy
    od poczęcia, już do pomyślenia jest. Cel jest ten sam. Nie oddawać długów.
    Teraz się robi inflacje, a jak nie można to się redukuje wartość obligacji o
    50% o czym mówi rząd Grecji i tyle. Tak czy inaczej wierzyciela się rąbie i
    tyle.

  • 72. Data: 2011-09-25 10:13:57
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "totus" <t...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > 50% o czym mówi rząd Grecji i tyle. Tak czy inaczej wierzyciela się rąbie

    na szczęscie rąbie sie ale nie "ostatecznie". Templariusze mieli mniej
    szczęscia.
    Openheimer jednak cos tu pozmieniał.

    george

  • 73. Data: 2011-09-25 12:05:59
    Od: "george" <g...@v...pl>

    > O to właśnie mi chodzi. O tę terminologię wojenno - katastroficzną. W/g
    > mnie
    > do żadnego wyburzania nie dojdzie.

    może jednak dojdzie.

    http://www.independent.co.uk/news/business/news/melt
    down-fears-for-euro-as-g20-makes-plans-for-athens-to
    -default-on-debt-2360641.html

    george

  • 74. Data: 2011-10-03 07:45:51
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Co dalej z rynkiem akcji
    > http://www.inwestorgieldowy.com/aktualnosci/co-dalej
    -z-rynkiem-akcji_1,149.html

    > "[...] Po 24.9.2011 pojawi się jakieś bardzo negatywne info i na fali
    > serii złych wiadomości do ok. 16.12.2011 indeksy giełdowe mocno zanurkują
    > na południe znoszac przy tym prawie cały wzrost indeksu, który odbył się w
    > latach 2009-2011. [...]".

    No zaczną wylatywać te trupy z szafy czy nie zaczną ....?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/