  • Data: 2016-01-13 06:32:54
    Temat: Re: Po co brać kredyt jak się ma środki....?
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 01/13/2016 03:57 AM, Darek wrote:

    > Art Art. 79. 1 Prawa Bankowego

    Niby tak, lepsze od warunków rynkowych to nie może być, ale w zgodzie z
    tym paragrafem będzie udzielenie kredytu na bardzo dobrych warunkach (o
    ile algorytm udzielania kredytu dla człowieka z ulicy doliczy jakieś
    dodatkowe "karne" procenty/opłaty/ubezpieczenia za to i tamto, w
    przypadku osób, które bank chce związać ze sobą, nie musi tak być).

    > IMHO nie ma takich ofert

    Wiadomość mam z pierwszej ręki od znajomego pracującego w urzędzie,
    który remontuje dom, i korzysta z tego typu pomocy.

    Niektóre firmy również mają tego typu oferty dla swoich pracowników.

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com