  • 11. Data: 2004-03-13 20:23:45
    Temat: Re: Plus GSM - jedyna sieć bez karty kredytowej dla klientów
    Od: <j...@p...onet.pl>

    "Markus Sprungk":
    > Wątek wyraźnie dotyczy KARTY KEDYTOWEJ jeśli rozumiesz co oznacza to
    > określenie

    ja tak. a Ty? :)
    bo na pytania o kartę kredytową odpisujesz pytaniami:
    > Plus GSM to teraz bank czy coś mnie ominęło?
    oraz:
    > Od kiedy to operatorzy telefonii komórkowej działają jak bank?
    a także piszesz coś takiego:
    > Tesco wydaje karty kredytowe czy karty lojalnościowe? Możesz taką kartą
    > zapłacić w dowolnym sklepie?

    kredytowe. mozesz zapłacić w dowolnym Tesco. proszę:
    http://www.bonytowarowe.pl/karta-kredytowa/0,0.php
    oraz:
    http://www.tesco.pl/karta-kredytowa/karta-nr-1.html

    > Zadałem proste pytanie i oczekuję prostej odpowiedzi a nie jałowej debaty

    więc jej nie twórz zadawając jałowe pytania
    :-)
    zbyszko janke

  • 12. Data: 2004-03-13 20:27:51
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    nie mam napisał(a):

    > Vodafone (Grecja) - kobrandowa VISA

    OK. A w Polsce? Który operator oferuje coś takiego?

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 13. Data: 2004-03-13 20:47:35
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@W...gazeta.pl>

    Markus Sprungk <z...@c...cy> napisał(a):

    > W Twojej wypowiedzi:
    >
    > " Plus jest jedyną siecią telefonii komórkowej, która nie
    > oferuje karty kredytowej swoim klientom."
    >
    > Od kiedy to operatorzy telefonii komórkowej działają jak bank?

    Zauważ, że Idea, jak i Era, jako operatorzy telefonii komórkowej w ramach
    programów lojalnościowych oferują karty kredytowe we spółpracy z bankami,
    odpowiednio: BZWBK i Citibank. Oferują, ale nie wydają. Wydaje mi się, że
    wyraziłem się dość klarownie. Inni dyskutanci jakoś zrozumieli co chciałem
    powiedzieć.... O kartach kredytowych Idea Profit i Citibank Era przeczytasz
    na stronach tych operatorów, a przecież to nie banki.
    Ale jak się domyślam, każdy powód jest dobry, aby się przyczepić jak się nie
    ma nic do powiedzenia konkretnego w danym temacie, byleby zaistnieć
    publicznie.

  • 14. Data: 2004-03-13 21:25:04
    Od: "najwert swiezy" <n...@o...pl>

> [...]
    > Ale jak się domyślam, każdy powód jest dobry, aby się przyczepić jak się nie
    > ma nic do powiedzenia konkretnego w danym temacie, byleby zaistnieć

    Tak sobie czytam ten watek, i ciesze sie ze zrozumialem :D
    Nie przejmuj sie kolega, czasem ktos musi sobie pogadac, poszukac dziury gdzie
    jej nie ma - tym razem p.Sprungk
    najwert

  • 15. Data: 2004-03-13 21:51:37
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

> [...]

    > programów lojalnościowych oferują karty kredytowe we spółpracy z bankami,
    > odpowiednio: BZWBK i Citibank. Oferują, ale nie wydają.

    No i takiej odpowiedzi oczekiwałem ;)

    Nie można było od razu tak napisać, że chodzi o programy lojalnościowe?

    Mam komórkę w Plusie od kilku lat i już myślałem, że coś mnie ominęło ;)

    Ale ciekawe, że jakoś nie chwalą się tym faktem operatorzy

    > Ale jak się domyślam, każdy powód jest dobry, aby się przyczepić jak się nie
    > ma nic do powiedzenia konkretnego w danym temacie, byleby zaistnieć
    > publicznie.

    ????

    Zaistnieć? Rozbawiłeś mnie tym stwierdzeniem, więc Ci wybaczam :>

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 16. Data: 2004-03-13 21:55:50
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    najwert swiezy napisał(a):

    > Nie przejmuj sie kolega, czasem ktos musi sobie pogadac, poszukac dziury gdzie
    > jej nie ma - tym razem p.Sprungk

    Proponuję byś zastanowił się przez 20 minut co oznacza "zadawanie pytań" a
    co oznacza "szukanie dziur". Jeśli nie rozumiesz tego prostego faktu to
    może czas wrócić do przedszkola....

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 17. Data: 2004-03-13 21:58:44
    Od: <n...@o...pl>

    "Markus Sprungk":

    > Tesco wydaje karty kredytowe czy karty lojalnościowe? Możesz taką kartą
    > zapłacić w dowolnym sklepie?
    > Zadałem proste pytanie i oczekuję prostej odpowiedzi a nie jałowej debaty

    raz juz polecałem lekture www Karola Żwiruka, jak widać nie zajrzaleś.
    szkoda, bo bardzo wartościowy serwis :(
    Karol także pisze o KK wydawanych przez markety (też Tesco):
    http://www.kartyonline.net/arty.php?id=33

    zbyszko janke

  • 18. Data: 2004-03-13 22:00:05
    Od: <n...@o...pl>

    Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > szkoda, bo bardzo wartościowy serwis :(
    > Karol także pisze o KK wydawanych przez markety (też Tesco):

    opsss nie z tego komputera poszlo
    zbyszko janke (u najwerta)

  • 19. Data: 2004-03-14 13:07:32
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > No i takiej odpowiedzi oczekiwałem ;)
    >
    > Nie można było od razu tak napisać, że chodzi o programy lojalnościowe?

    Cały czas nie rozumiesz czy tylko udajesz ? Program lojalnosciowy Ery to Era
    Premia (dawna Stokrotka) i z KK to nie ma za wiele wspolnego.

    MAd Hat
    ter