  • 1. Data: 2004-03-13 12:47:04
    Temat: Plus GSM - jedyna sieć bez karty kredytowej dla klientów
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    witam,
    jak w tytule wątku, Plus jest jedyną siecią telefonii komórkowej, która nie
    oferuje karty kredytowej swoim klientom. Wiem, że się do tego przymierzała.
    W ubiegłym roku, w lecie, przeprowadzono ze mną ankietę dotyczącą ew.
    wprowadzenia takiego produktu do życia. Pytany byłem na temat rozpoznawania
    marek handlowych organizacji kart płatniczych, banków. W badaniu pytano o
    to, jaki mnie interesuje przedział opłat za wystawienie karty, grace period,
    stopa procentowa, spłata minimalna itd. Przygotowano również opisy dwóch
    produktów.
    Oferta na kolana mnie nie rzuciła. Jeden z opisów był niemal identyczny z
    warunkami jakie są przy karcie Pekao/Lot. Drugi opis był jeszcze mniej
    atrakcyjny.
    Skoro do dziś Plus karty nie oferuje, to wygląda na to, że i inni badani,
    podobnie jak i ja, sceptycznie podeszli do tej nowości Plusa.

  • 2. Data: 2004-03-13 14:07:04
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    KRZYSZTOF KRAWCZYK napisał(a):

    > witam,
    > jak w tytule wątku, Plus jest jedyną siecią telefonii komórkowej, która nie
    > oferuje karty kredytowej swoim klientom.

    Plus GSM to teraz bank czy coś mnie ominęło? :)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2004-03-13 14:12:53
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@W...gazeta.pl>

    Markus Sprungk <z...@c...cy> napisał(a):

    > Plus GSM to teraz bank czy coś mnie ominęło? :)

    A gdzie Kolega wyczytał, że Plus GSM jest bankiem?

  • 4. Data: 2004-03-13 14:18:51
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    KRZYSZTOF KRAWCZYK napisał(a):

    > A gdzie Kolega wyczytał, że Plus GSM jest bankiem?

    W Twojej wypowiedzi:

    " Plus jest jedyną siecią telefonii komórkowej, która nie
    oferuje karty kredytowej swoim klientom."

    Od kiedy to operatorzy telefonii komórkowej działają jak bank?

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 5. Data: 2004-03-13 14:47:22
    Od: "janke" <j...@p...onet.peel>

    Użytkownik "Markus Sprungk" napisał:

    > Plus GSM to teraz bank czy coś mnie ominęło? :)

    > Od kiedy to operatorzy telefonii komórkowej działają jak bank?

    ale się go czepiasz. może miał na myśli wydawane karty kredytowe we
    wspólłpracy z operatorami gsm, jak np. KK BZ WBK Idea Profit.

    Krzysztof napisał wyraźnie "Plus jest jedyną siecią telefonii komórkowej",
    a nie pisał nic co mogłoby znaczyć, że "Plus GSM to teraz bank".
    nie napisał też, że operatorzy gsm "działają jak bank".

    o "co-brand" na stronie kolegi z grupy http://www.kartyonline.net/gal1.php

    wydawanie kart przez Tesco też będzie świadczyło, że Tesco czy inny market
    zajął się działalnością bankową? albo, że z marketu stało się bankiem?

    zbyszko janke

  • 6. Data: 2004-03-13 15:13:36
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <z...@c...cy> napisał:
    > Od kiedy to operatorzy telefonii komórkowej działają jak bank?

    A co nie mogą karty wydać ? ;P

  • 7. Data: 2004-03-13 15:32:46
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    janke napisał(a):

    > ale się go czepiasz. może miał na myśli wydawane karty kredytowe we
    > wspólłpracy z operatorami gsm, jak np. KK BZ WBK Idea Profit.

    Nie czepiam się tylko zadaję proste pytanie jeśli nie zrozumiałeś

    > Krzysztof napisał wyraźnie "Plus jest jedyną siecią telefonii komórkowej",
    > a nie pisał nic co mogłoby znaczyć, że "Plus GSM to teraz bank".
    > nie napisał też, że operatorzy gsm "działają jak bank".

    Jeśli już cytujesz to proponuję byś to robił do końca a nie wybiórczo.
    Wątek wyraźnie dotyczy KARTY KEDYTOWEJ jeśli rozumiesz co oznacza to
    określenie

    > wydawanie kart przez Tesco też będzie świadczyło, że Tesco czy inny market
    > zajął się działalnością bankową? albo, że z marketu stało się bankiem?

    Tesco wydaje karty kredytowe czy karty lojalnościowe? Możesz taką kartą
    zapłacić w dowolnym sklepie?

    Zadałem proste pytanie i oczekuję prostej odpowiedzi a nie jałowej debaty

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 8. Data: 2004-03-13 15:33:31
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    WD napisał(a):

    > A co nie mogą karty wydać ? ;P

    Mogą. Czemu nie? Nie słyszałem jednak by jakikolwiek operator
    telekomunikacyjny wydał *kartę kredytową*

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 9. Data: 2004-03-13 19:02:56
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 13 Mar 2004 16:32:46 +0100, Markus Sprungk <z...@c...cy>
    wrote:

    >Tesco wydaje karty kredytowe czy karty lojalnościowe? Możesz taką kartą
    >zapłacić w dowolnym sklepie?

    Kredytowe. Można w każdym... Tesco. Są bez wątpienia kredytowe:
    bierzesz towar dziś a spłacasz za jakiś czas.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 10. Data: 2004-03-13 20:04:13
    Od: "nie mam" <t...@W...gazeta.pl>

    > Mogą. Czemu nie? Nie słyszałem jednak by jakikolwiek operator
    > telekomunikacyjny wydał *kartę kredytową*

    Vodafone (Grecja) - kobrandowa VISA