    From: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Płatność on line -Pytanie lamerskie:-))
    Date: Mon, 11 Oct 2004 21:22:10 +0200
    Sender: v...@p...onet.pl@staticline700.toya.net.pl

    "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl> wrote in message
    news:ckeipg$c2j$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:ckei64$40l$1@opal.icpnet.pl...

    > Nie jestem paranoikiem ale bankowym lamerem i dodatkowo pierwszy raz w
    zyciu
    > będę wykonywać taką operacje - dotychczas ograniczałam sie w zakupach do
    > terenu kraju:-). Mam teraz kolejne pytanie - placąc kartą owe 20 dolarów
    wg
    > jakiego kursu zostanie to rozliczone? jaką prowizję naliczy sobie bank?

    Nie mamżadnych dodatkowych opłat. Tylko sprawdż dokładnie ile na prawdę żada
    sprzedający. Ja regularnie opłacam na przykład serwis za 1.49$ miesiecznie
    (za dostep i analizę logów serwera) i rzeczywiście tyle jest pobierana. Z
    E-karty mBanku pieniążki schodzą natychmiast (to znaczy chyba są blokowane,
    ale ja ich nie widzę). Za 1,49$ zapłaciłem 5,35 złotego . NA moje oko jest
    to kurs sprzedaży w dniu zakupu.

    Vizvary Istvan

    PS. Uważaj na jedno. Jeśli to automat, to bardzo ciężko jest czasami mu
    wytłumaczyć, by przestał Cię co miesiąc obciążać za coś tam. Ni cholerę nie
    rozumie. Czasami jedyną radą jest ukryć przed nim pieniądze aż za karę
    przestanie Ci świadczyć swojej usługi i da spokój.