    From: "Bob" <b...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Płatność on line -Pytanie lamerskie:-))
    Date: Mon, 11 Oct 2004 18:56:43 +0200

    > Mam pytanko bardzo lamerskie:-). Chcialabym wykupić sobie dostęp do pewnej
    > strony http://livepencil.com/english/userpasswd.php. Jestem posiadaczką
    > wypukłej visy[wydana przez PEKAO} i teoretycznie moglabym skorzystac z tej
    > formy płatności ale jestem laikiem w tej dziedzinie i nie palę się do
    > podawania numeru mojej karty kredytowej na jakies nieznanej stronie. Mam
    tez
    > konto i karte z inteligo ale nie wiem czy w tej sytuacji cos to daje bo
    > pojecie o bankowosci mam zgoła żadne
    > 2. Jest tez opcja " If you don't have a credit card or don't want to pay
> [...]

    widze, ze mozliwosci masz dwie:
    1. KK zaplacisz korzystajac z Remember you'll be using a SSL SECURE form.
    czyli z bezpiecznego formularza SSL, jest to najpopularniejszy sposob
    zabezpieczania
    transakcji internetowych, do tej pory nie wymyslone czegos lepszego....
    jednak rozumiem twoje obawy, mozesz zapytac w banku, ktory
    wydaje karty sluzace tylko do platnosci internetowych np. mBank, czy za ich
    pomoca
    bedziesz mogla dokonac transakcji na tej stronie, jezeli tak to załóż sobie
    konto
    (0zl za prowadzenie), wykup karte (jakies 25zl) i bedziesz mogla korzystac z
    niej
    wielokrotnie; tego rodzaju transakcja jest zupelnie bezpieczna

    2. przeslanie 20USD faktycznie jest dosc drogie, ale takie niestety banki
    pobieraja
    oplaty

    pozdr

    Bob