    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Płatność kartą (bez karty)
    Date: Wed, 28 Nov 2012 10:40:57 +0100
    From: Matt <m...@m...ms>

    On Mon, 26 Nov 2012 22:06:43 +0100, witek <w...@g...pl.invalid>
    wrote:

    > i tak i nie.
    >
    > W zasadzie wszedzie mozna. Wiele razy płaciłem przez telefon podajac nr
    > karty.
    >
    > A na nie:
    > jak panie uslysza, ze chcescz im podac nr karty kredytowej z glowy to
    > pewnie cie przswięcą wodą świąconą i trzy zdrowaski zmówią niz ci na to
    > pozwolą.

    Tak jak powyżej. Teoretycznie tak. Np. gdy jest problem z odczytem karty w
    POSie to obsługa może ręcznie wpisać dane karty do terminala i zrobić
    obciążenie. Podobnie działa sprzedaż telefoniczna itp., dane karty (numer,
    data ważności, lecz bez CVV/CVC) wystarczą do obciążenia karty.
    Natomiast jeśli nie masz karty przy sobie i w sklepie powiesz: "proszę
    obciążyć kartę nr XYZ" to zapewne obsługa wezwie ochronę lub policję.

    Matt