  • Data: 2017-04-30 15:09:09
    Temat: Re: Płatność kartą
    Od: Netx <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-04-27 o 22:59, Malkontent <malkonUSUŃt@go2.pl> pisze:
    > Pytanie pewnie trywialne. Otóż płaciłem ubezpieczenie OC za
    > samochód przy pomocy karty. To znaczy podawałem numer, drugi
    > numer, takie tam. I teraz pytanie. W jaki sposób można się
    > zabezpieczyć żeby osoba której przekazywałem te informacje nie
    > wykorzystała z tej wiedzy bez mojej zgody.

    Jak już ktoś napisał dobre są karty wirtualne, które przed transakcją
    ładuje się potrzebną sumą (z pewnym zapasem) a po transakcji można je
    rozładować z reszty do zera. Osobiście nawet do PayPala podałem kartę
    wirtualną. Jedyny kłopot to muszę pamiętać żeby na początku miesiąca
    było na karcie wirtualnej 20zł dla opłaty cyklicznej Spotify. Raz
    zapomniałem o tym i Spotify przysłał powiadomienie że nie mógł pobrać
    kwoty w zwykłym terminie.