    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Płatność blik i możliwość anulowUTF-8?Q?ania transakcji?
    Date: Tue, 18 May 2021 12:37:33 +0200

    Hello, Krzysztof kw1618.
    On 18.05.2021 07:00 you wrote:

    > Pewnie każdy organ ścigania ma taką możliwość w kilka minut:
    > https://www.centralnainformacja.pl/ najwyżej "papiery" uporządkują
    > sobie później, aby formalnie było OK.

    To jest informacja tylko i wyłącznie o rachunkach a nie saldach.
    Po drugie żaden bank na telefon niczego nie udostępni.
    Musi być papier od uprawnionej instytucji. Policja taką nie jest.
    Więc trzeba załatwić taką zgodę.

    Wiem jak jest, bo sam zgłosiłem oszustwo na OLX.
    rok trwało ustalanie właściciela rachunku.
    Kolejny rok próba przesłuchania właściciela.

    --
    Pete