  • Data: 2004-10-19 06:29:53
    Temat: Re: Plaga kradzieży?
    Od: "ac" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Do arbitra albo sadu oddaj. byly pierwsze wyroki w takich sprawach.

    Witam, w sumie jakis miesiac temu dostalem postanowienie o umorzeniu
    sledztwa od prokuratury, czy w takim razie moge jeszcze cos zdzialac? do
    jakich organow mam sie udac, napisac, bank stwierdzil ze transakcje
    potwierdzone pinem sa niepodwazalne, ja osobiscie jestem w 100% pewien ze
    nie ujawnilem nikomu pinu, od wielu lat korzystam z kart, mam konta w kilku
    bankach z tychze kont dosc czesto wyplacam gotowke i robie przelewy i
    jeszcze nigdy mi sie nie zdarzyla podobna historia jak w ING banku slaskim,
    notabene juz nie jestem ich klientem, oprozniony zostal ror na 10000 i kk na
    10000 w sumie nie moje pieniadze te z kk ktore musialem oczywiscie zwrocic
    (nim bank zgodzil sie rozpatrzyc moja "reklamacje" i zajac sie moim
    przypadkiem) reasumujac 20000to wysoka suma i bylbym szczesliwy jesli choc
    jej czesc moglbym odzyskac.
    dziekuje za cierpliwosc, pozdrawiam
    A.