eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPlacenie karta - eCard czy Polcard (klienci nie moga placic :/) › Re: Placenie karta - eCard czy Polcard (klienci nie moga placic :/)
  • Data: 2006-05-25 18:21:00
    Temat: Re: Placenie karta - eCard czy Polcard (klienci nie moga placic :/)
    Od: "Platnik" <a...@k...fajne.som> szukaj wiadomości tego autora

    "> Prosze mi uwierzyc, ze wlasnie zlozylam zamowienie w ***** i
    > zaplacilam ta sama karta, ktora probowalam zaplacic u Panstwa.Ich
    > system to ecard, ponad 200 zl przeszlo bez problemu.
    >
    > Dziekuje za pomoc w kazdym razie!"

    No to pieknie, UWAGA NA POLCARD, AMATORSKA FIRMA. Dzwonilem tam i tez
    probowal mi jegomosc wmowic ze ja sie nie znam na informatyce... i ze to
    moja strona zla.

    Polcard - nie polecam, nie polecam. Kupe kasy dzis mi przeszlo obok.
    Rozgladam sie za eCardem.

    Pozdrawiam.