  • Data: 2002-08-12 20:35:22
    Temat: Re: Placenie karta, a sprawdzanie karty przez kasjera ???
    Od: "Janek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin I." <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:3d5801b9_1@news.vogel.pl...
    > sytuacja jak prosze o okazanie dowodu osobistego bo karty VC lub VE nie
    > podpisali,

    Przez grzeczność i dużą dozą nieśmiałości nie chcesz ich odesłać do
    najbliższego bankomatu (spławić):-) , a ci mądrale uważają żeś gbur:-(

    >ludzie sa jeszcze zacofani i nie dorastaja jeszcze aby placic
    > karta, nie mowiac ze zapisuja PIN na kartce ktora jest przechowywana razem
    z karta.

    A kto ich mial nauczyć posługiwania się kartą ????
    Instrukcja bankowa (której się i tak nie czyta, albo nie rozumie, nawet
    gdyby była przedrukiem z FAQ p.b.b.) ?,
    Tylko w USA instukcja obsługi jest pisana poprawnie (dla tępaków) -
    przewiduje np: sytuacje suszenia włosów czy kota w mikrofalówce.
    Mało kto czyta tę grupe internetową., a w telewizorze ogląda się idiotyczne
    seriale zamiast zamiast programów edukacyjnych.
    Myśleć nam nie kazano. Szkoła to instytucja, z której się ucieka i którą
    kamieniami obrzuca. Nauczyciele to idioci -nie warto ich słuchać.
    U cioci na imieninach i w knajpie zwykle też o kartach bankowych się nie
    gada.
    Niestety 95% populacji (wszelakiej) to idioci i zrozumienie nowości
    otaczającego świata przychodzi im z ogromnym trudem.
    Za własne błędy dobrze jest umieć ponosić konsekwencje - to też jest bardzo
    trudne

    Dlatego musisz się pogodzić z tym, że prawie wszyscy Twoi klienci nie umią
    się prawidłowo posługiwać kartą bankową.

    > Osobiscie sprawdzam numer karty ktory jest wydrukowany, a karta lezy z
    boku
    > aby klient ja widzial ale nie widzial wszystkiego klient stojacy tuz za
    nim.

    Czyli jesteś z tych nielicznych , którzy wiedzą jak się z tym "cudem
    techniki" obchodzić

    > A co do podpisow rozne sa ludzie tez zmieniaja troche charakter pisma,
    ktos
    > mowi ze maja sie zgadzac 3 litery...

    A jak ktoś ma "podgryzmoł", a nie żadne literki nazwiska ?????