  • 121. Data: 2023-02-23 18:35:25
    Temat: Re: PiS w zmowie z banksterką Widziały gały co podpisywały ma działać tylko w jedną stronę
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 23 Feb 2023 18:18:47 +0100, _Master_ wrote:

    > Ogarnij się.
    >
    > Ja jestem zadowolony z mojego kredytu i z umowy kredytowej.
    >
    > Zamierzam dotrzymać wszystkich warunków i wykorzystać wszelkie niuanse ;-)

    Czyli zamierzasz unieważnic i zarobić, skoro bank dał taką możliwość?
    :-)

    > Wkurwia mnie pomysł banksterki (podatek) na zniechęcenie mnie do
    > wykorzystania wszystkich drobnych druczków w niej zawartych ;-)

    Nie mówie nie.
    Ale poniewaz ja mam w banku oszczednosci a nie kredyt do spłacenia,
    to ja bank rozumiem :-)

    > RĘCE PRECZ OD UMÓW FRANKOWYCH. Nie potrzebuję żadnej pomocy państwa.
    > UWAGA! pisałem to samo 5 i 10 lat temu.

    To przestalem rozumiec :-)

    Jestes zadowolony i zamierzasz splacic do konca zgodnie z umową,
    czy zamierzasz skorzystac z okazji ... którą dałą UE i TSUE,
    wiec pisiory precz ? :-)

    J.

  • 122. Data: 2023-02-23 19:36:23
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2023-02-23, _Master_ <M...@...pl> wrote:

    [...]

    > Ani armagedon ani inne nieszczęścia nie spotkają młodych przez pazerność
    > banksterki w umowach frankowych.

    Już ich spotkały.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 123. Data: 2023-02-23 21:08:16
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    > Już ich spotkały.

    Weź już przestań.

    Socjalistyczne opiekuńcze państwo w UE nie pozwoli aby obywatelowi stała
    się krzywda ;-)

    A jak pozwoli to widziały gały co podpisywały ;-)

    Jak miło patrzeć jak banksterka usiłuje dziś relatywizować TWARDE,
    ZGODNE Z PRAWEM ZAPISY swoich umów.

    "W zasadzie to nie było takie pewne, my to się do tego aż tak nie
    przywiązujemy, straszenie natychmiastowymi zwrotami kredytów to tylko
    tak na żarty było...

    Ubaw po pachy ;-)

  • 124. Data: 2023-02-23 22:51:12
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2023-02-23, _Master_ <M...@...pl> wrote:

    > Weź już przestań.

    Sam się ogarnij.
    2007:
    - marża < 1%
    - kredyty na 120%
    - programy dopłat, wykorzystywane na full (RnS, MdM)

    2023:
    - marża > 2%
    - kredyty na co najwyżej 90% (i wtedy jeszcze wyższa marża)
    - fikcyjne programy Mieszkanie+, które nie działają (Mieszkanie+)
    - kredyty tylko w najdroższym %% PLN mimo historycznie
    najtańszej złotówki i dobrych perspektywach na jej
    umocnienie po wojnie;
    - Jak chcesz w innej, to
    a) musisz w niej zarabiać
    b) masz marżę 4%+
    c) ale tak w ogóle i tak Ci nie damy

    No młodzi mają łatwiej jak chuj dzisiaj.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 125. Data: 2023-02-23 23:30:54
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    > No młodzi mają łatwiej jak chuj dzisiaj.

    mają gorzej bo pandemia bo wojna ale jednak coś się zmieniło od 2007
    roku a w ostatnich latach w zamożności tych biedniejszych

    Porównywanie jabłek z gruszkami -)

  • 126. Data: 2023-02-23 23:33:40
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-23 o 18:35, J.F pisze:
    > Czyli zamierzasz unieważnic i zarobić, skoro bank dał taką możliwość?

    Zrobię dokładnie to na co pozwala mi umowa którą napisał bank i dał mi
    do podpisania.
    Przypomnę że realnie nie miałem możliwości zmieniać jej zapisów.

    Straszenie mnie teraz 100% PODATKIEM jest godne politowania ;-)

  • 127. Data: 2023-02-24 07:33:29
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2023-02-23, _Master_ <M...@...pl> wrote:

    > mają gorzej bo pandemia bo wojna

    Nie. Trend zaostrzania polityki kredytowej jest dużo starszy.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 128. Data: 2023-02-24 09:59:23
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    > Skąd to jest?

    Instytucja zaufania publicznego. Zapomniałeś? Jakieś wyparcie?

  • 129. Data: 2023-02-24 10:01:04
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-23 o 15:52, J.F pisze:
    > Albo moze zapasc wyrok TSUE ...

    Przeciw wszystkim tym plagom ja płacę podatki aby nie "zraniły" naszego
    ukochanego banku ;)

  • 130. Data: 2023-02-24 10:03:17
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-23 o 15:52, J.F pisze:
    > Ochrona jest taka sobie. Mial Czarnecki dwa banki, juz nie ma.
    > Niewlasciwie zarządzał, to stracil. Choc banki formalnie nie upadly.

    To po hooooj ta ochrona jak nei działa.

    Zlikwidować.
    Pozwolić normalnie bankom upadać i niech faktycznie ze sobą konkurują.

    i zasada: Widziały gały co podpisywały będzie DZIAŁAŁA.