  • 111. Data: 2023-02-23 14:44:18
    Temat: Re: PiS w zmowie z banksterką Widziały gały co podpisywały ma działać tylko w jedną stronę
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-22 o 11:42, J.F pisze:
    > A probowałeś juz odebrac dług?
    > Łatwo było?

    Zdarzało mi się.
    Nawet środkami przymusu mogącego się przekształcić w fizyczny. ;-)

    Wiem że to trudne.
    Dlatego nie zajmuję się pożyczaniem. Nie mam smykałki.

    Za to banksterka BEZCZELNIE wpisuje 13% jako nie trafione ;-) i zwala te
    koszty na tych co długi oddają.

    Uważasz że te 13% to tylko i wyłącznie wina klientów?

    Przypominam Ci że banki w zamian za ochronę przed upadkiem mają służyć
    społeczeństwu.

  • 112. Data: 2023-02-23 14:50:43
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 23 lutego 2023 o 14:44:21 UTC+1 _Master_ napisał(a):

    > Przypominam Ci że banki w zamian za ochronę przed upadkiem mają służyć
    > społeczeństwu.

    "- Skąd to jest? - Zapytałem czujnie."
    Zmyśliłeś niemal jak "Człowiek powiedział Dnieprowi, - przegrodzę cię ścianą..."
    W twoim eposie zdecydowanie "zdarza się walka z nieożywioną przyrodą."

  • 113. Data: 2023-02-23 15:52:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 23 Feb 2023 14:44:18 +0100, _Master_ wrote:

> [...]
    > Dlatego nie zajmuję się pożyczaniem. Nie mam smykałki.
    >
    > Za to banksterka BEZCZELNIE wpisuje 13% jako nie trafione ;-) i zwala te

    Albo sprzedaje windykatorom.

    > Uważasz że te 13% to tylko i wyłącznie wina klientów?

    A myslisz, ze bank powinien przewidziec?
    Rozne sa przypadki - mozna zostac inwalidą, mozna stracic pracę,
    mozna umrzec, moze sie trafic kataklizm ... mogą sie dzieci urodzic,
    albo znalezc i alimentow dopominac :-)
    Albo moze zapasc wyrok TSUE ...

    > Przypominam Ci że banki w zamian za ochronę przed upadkiem mają służyć
    > społeczeństwu.

    Ochrona jest taka sobie. Mial Czarnecki dwa banki, juz nie ma.
    Niewlasciwie zarządzał, to stracil. Choc banki formalnie nie upadly.

    P.S. Znowu go Ziobro chce aresztowac, pod pretektem GetBacku.

    J.

  • 114. Data: 2023-02-23 15:54:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 23 Feb 2023 14:37:50 +0100, _Master_ wrote:

    > Nie drogo tylko uczciwie.
    > Kolejne Twoje zdanie świadczy o tym że nie wiesz co to znaczy ;-)

    A jak sie z bankiem umawiałes na kredyt frankowy?

    I czemu nagle jest nieuczciwie?

    J.

  • 115. Data: 2023-02-23 16:21:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 Feb 2023 23:28:58 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Zgoda... Szukam i szukam -- jaki VAT na pieniądz?... ;)

    Jakby nie byl towarem, to by nie trzeba bylo wymieniac :-)

    > 40 lat temu obowiązującą walutą w Polsce były flaszki wódki.

    Nie tylko. A wrecz nie zawsze - robotnicy sie domagali podwyzek wyplat
    w zlotowkach, a nie w wodce.

    > Słabo...

    Przemyt przez mur getta trwal.

    > Słusznie! Po co komu pieniądz na ,,tamtym świecie''?...

    No ale oni ograbiali za zycia ..

    > Mając AC spowodowałem wypadek -- spokoju nie straciłem.
    > Spowodowałem na skrzyżowaniu zarośniętym krzakami i drzewCami...
    > Gdyby nie AC -- nie wjeżdżałbym tam...

    Ale odszkodowanie - pokryli całość, czy żyłowali?

    > Nie rozumiem...

    Jedną z cech pieniądza jest "mierzenie wartosci".
    Myslisz "komputer" i od razu ci sie nasuwa "5000 zl", czy w jaki tam
    celujesz.
    Masz kury, to wiesz ze jest warta 10 zl.
    I juz wiesz, ze komputer mozna wymienic za 500 kur.
    Pieniadze nie wziely udziału, a umożliwily..

    > Mnie chodziło o scenariusz:
    > - musimy szanować go, bo jest bogaty

    ee tam. Wazne kogo zna :-)

    > - nie musimy szanować go, bo jest biedny

    nie musimy.

    > - choć teraz nie zapłaci, musimy mu dobrze
    > wykonać usługę (ściąć włosy bez ścinania
    > uszu) bo następnym razem zapłaci
    > - choć teraz zapłaci, nie musimy mu dobrze
    > wykonać usługi (możemy ściąć włosy wraz
    > z uszami) bo nigdy później nam nie
    > zapłaci, gdyż nie będzie miał czym

    no ale ktore sie tyczy bogatego, a ktore biednego? :-)

    > Mniej. :)
    > Mając pieniądz -- wierzymy w wiarę ogółu.
    > Znając kogoś -- wierzymy jemu na słowo...
    >
    > Teraz mam mieszkania -- wówczas nie miałem. :)
    > (teraz można mi wierzyć na piękne me oczęta)
    > Wierzono mi na słowo (powierzano szmal, za który można by było kupić
    > kilka mieszkań naraz) gdy miałem niewiele więcej niż to, co miałem na
    > sobie. :) (ubranie -- niezbyt wiele warte; zegarek za kilka USD -- mam
    > go do tej pory, od 40 lat; okulary; czasami złoty pierścień niewładzy

    No i to jest przyklad na wiare w pieniądz, czy wiare w Ciebie ?

    J.

  • 116. Data: 2023-02-23 16:29:23
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2023-02-23, Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:

    [...]

    > No to może mają wytyczne żeby DG dzielić na 10. Nie poradzisz.

    To mogliby od razu napisać, że nie obsługują. :)
    Problem w tym, że już mnie obsługują i nie robili problemów 10 lat temu,
    kiedy ten kredyt brałem.

    > W którym banku taka obserwacja?

    To akurat PKO BP. W Poznaniu sporo oddziałów poznikało, scaliło się
    do jednego dużego w fancy biurowcu. Ale pracowników w tym jednym też
    jakoś mniej.

    > Eeee, no nie.
    > Jeśli jedynym "kosztem" nadpłacania jest odklikanie formularza,
    > to do wyższej marży dopłacisz, niezależnie jak liczysz.

    To nie jest jedyny powód. Drugi (osobisty), to chęć wypięcia
    z niego byłej żony, bo po co ma wiedzieć jak szybko nadpłacam?

    No i to zależy jak będzie wyglądać sytuacja z WIBOR vs WIRON,
    i jaka będzie stała stopa. :)

    > Hmm, w sumie nie wiem jak to jest w hipo, ale czy bank nie powinien rzeczywiście
    > co jakiś czas sprawdzać zdolności?

    Ale ja mam zdolność. Ktoś się wygłupił.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 117. Data: 2023-02-23 16:38:30
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2023-02-22, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Na jedno wychodzi.
    > Rata wzrosła dwukrotnie, a zarobki nie. Widac i praca sie osłabiła.

    Przez 10 lat zarobki się nie podniosły dwukrotnie? No nie wiem.
    A rata w złotówkach podniosła się dwukrotnie w tym roku i co?
    Też sąd? :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 118. Data: 2023-02-23 16:40:48
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2023-02-22, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Ważne, ze skutecznym.
    >
    > I tak oto, banki za drobną pazernosc, mogą, a w zasadzie zostaną
    > ukarane wysoko.

    Banki? Absolutnie nie.
    Przyszli kredytobiorcy. Zwłaszcza młodzi.
    Oni już sobie na mieszkanie nie będą mogli pozwolić.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 119. Data: 2023-02-23 18:18:47
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-23 o 15:54, J.F pisze:
    > A jak sie z bankiem umawiałes na kredyt frankowy?
    >
    > I czemu nagle jest nieuczciwie?

    Ogarnij się.

    Ja jestem zadowolony z mojego kredytu i z umowy kredytowej.

    Zamierzam dotrzymać wszystkich warunków i wykorzystać wszelkie niuanse ;-)

    Wkurwia mnie pomysł banksterki (podatek) na zniechęcenie mnie do
    wykorzystania wszystkich drobnych druczków w niej zawartych ;-)

    RĘCE PRECZ OD UMÓW FRANKOWYCH. Nie potrzebuję żadnej pomocy państwa.

    UWAGA! pisałem to samo 5 i 10 lat temu.

  • 120. Data: 2023-02-23 18:34:41
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    > Banki? Absolutnie nie.
    > Przyszli kredytobiorcy. Zwłaszcza młodzi.
    > Oni już sobie na mieszkanie nie będą mogli pozwolić.

    BREDNIE!

    Ani armagedon ani inne nieszczęścia nie spotkają młodych przez pazerność
    banksterki w umowach frankowych.

    Ważne tylko żeby państwo się w to nie WPIERDALAŁO ;-)