    From: "-=pUnIsHeR=-" <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pekao SA - szczyt bezmyślności czy głupota ?
    Date: Mon, 12 Jul 2004 22:23:14 +0200

    > Ale co do zasady to masz rację, jak sądzę
    wiem ze mam racje... kurcze najgorsze jest to ze ten skamienialy bank nigdy
    nie pojdzie po rozum do glowy. klienci uciekaja im przez palce, a oni dalej
    nic nie qmaja i dalej popelaniaja kardynalne bledy (nie tylko te
    marketingowe). najprosciej byloby dac sobie spokoj i olac sprawe. pojsc i
    uregulowac. powiem wiecej. na poczatku chcialem spowrotem wplacic im te 2,40
    PLN... ale skad !!! nie mozna. bo konto w Telepekao24 nie jest w standardzie
    NRB i nie mozna puscic na nie przelewu po 1 lipca z innego banku. wkurzylem
    sie mocno tylko dlatego ze kazali mi isc do "marmurow" na co naprawde nie
    mam czasu ! zeby podali chcociaz jakies konto przejsciowe w NRB, ale nie...
    mam isc i tyle.
    oczywiscie licza sie tylko zasady. zycie sklada sie tylko z zasad ktore mamy
    respektowac albo i nie. a za takie wpadki banku nie zamierzam placic
    frycowego. po prostu nie mozna odpuscic. sytuacje mozna porownac do takiej,
    ze dajmy na to po orku komus sie cos uroi i na zamknietym koncie naliczy
    jakas oplate. mysle ze powinni mnie o tej oplacie zawaidomic listem
    poleconym. bo po zamknieciu konta nie mam obowiazku kontrolowac czy ktos mi
    na nim naliczyl oplate czy tez nie., a na dodatek skad ja mam o tym wiedziec
    ? dobrze ze token jeszcze dziala to przez przypadek sprawdzilem i wiem. a co
    by bylo jakbym oddal juz narzedzia administracyjne i zyl w nieswiadomosci ?