    From: "yayco" <i...@s...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pekao SA - szczyt bezmyślności czy głupota ?
    Date: Mon, 12 Jul 2004 22:01:34 +0200

    >za straty moralne, ew. za utracone korzysci - z tyt. wprowadzenia do bazy
    >BIK jako niesolidnego klienta. zaden bank nie udzieli kredytu w przypadku
    >figurowania w tej bazie.

    To najpierw musisz wystąpić o kredyt, żeby go nie uzyskać. Jeśli to nastąpi,
    to ok, jakiś tytul, choć malo rozwojowy jest.
    >czy twoim zdaniem mozna klientowi naliczyc oplaty
    >na zamknietym rachunku?

    Nie znam ichniego regulaminu na tyle, żeby w kwestii opłat związanych z
    płatnościami kartą się wypowiadać.
    A tak w ogóle, czy jesteś wystarczająco dobrym prawnikiem, żeby wygrać z ich
    prawnikami. I czy wiesz jakie poniesiesz koszta jeśli nie wygrasz. Bo polskie
    sądy, wiessz... nie są najlepsze. Oczywiście zostaje jeszcze Strasbourg, ale
    nie wiem czy ta kwota będzie dla nich zachęcająca
    Ale co do zasady to masz rację, jak sądzę

    yayco

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl