eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Pekao SA] rulez - Partner ----> Visa Regata (długie) › Re: [Pekao SA] rulez - Partner ----> Visa Regata (długie)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.man.poznan.pl!news.aster
    city.net!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Pekao SA] rulez - Partner ----> Visa Regata (długie)
    Date: Fri, 09 Apr 2004 13:16:58 +0200
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 28
    Message-ID: <c560m6$h0q$1@inews.gazeta.pl>
    References: <c52mqu$s77$1@news.onet.pl> <4075d274$2@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: yh182.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1081509382 17434 80.55.241.182 (9 Apr 2004 11:16:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 9 Apr 2004 11:16:22 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <4075d274$2@news.home.net.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-User: bartolpartol
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; pl-PL; rv:1.6) Gecko/20040113
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:293789
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik nowyxy napisał:

    > Co tydzien, lub czesciej pracownik musi
    > raportowac wykonanie planu. Oczywiscie
    > zwykle sie nie wyrabia, bo plany sa bardzo
    > wygorowane, przecietnie wykonywane w 20%.

    Heh, tak jak na niekorych stacjach paliwowych (BP, Shell itd.).
    Pracownik wciska jakis firmowy napoj energetyzujacy (ciekawe ile ma
    oktanow). A wciska, bo ma dzienna norme sprzedazy, ktora musi wykonac,
    zeby nie miec klopotow.

    Swoja droga sa to wczesnokapitalistyczne metody. Malo skuteczne i
    zabijajace motywacje w pracownikach. Pracownikom powinno sie dac
    mozliwosc negocjowania z klientem warunkow. Gdyby do banku przylazl
    klient i powiedzial, ze rezygnuje z jakiegos produktu, to pracownik
    powinien miec mozliwosc samodzielnego podjecia decyzji o np.
    zrezygnowaniu pobierania oplat przez jakis czas, dorzucenia dodatkowego
    produku za free itp. Tak samo w przypadku Regaty. Pracownik powinien
    zaproponowac konto (a nie zmuszac) i powinien miec mozliwosci podjecia
    samodzielnej decyzji o jakims uatrakcyjnieniu oferty. I do tego nagrody
    dla najlepszych, a nie tych, ktorzy przekroczyli i tak niemozliwy do
    przekroczenia plan.

    Oczywiscie, zeby nie bylo za lekko premiowane powinny byc male upusty i
    prezenty, zeby pracownicy nie szli na latwizne. I tyle.

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1