  • From: "nowyxy" <n...@y...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Pekao SA] rulez - Partner ----> Visa Regata (długie)
    Date: Fri, 9 Apr 2004 00:30:20 +0200

    Użytkownik "Andrzej"
    <f...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c52mqu$s77$1@news.onet.pl...
    (..)
    > W związku z powyższym mam parę pytań:
    > 1. Czy bank Pekao SA w tym przypadku
    postępuje zgodnie z prawem?
    > 2. Co będzie jeśli dyrektor oddziału
    podejmie decyzję odmowną?

    Zapewne jednym z celow wymiany Partnera na
    Regate ( kto wie czy nie glownym ) jest
    sciagniecie klienta do oddzialu, by pod
    pozorem wymiany zaproponowac mu konto
    osobiste, lub [i] dowolny inny produkt
    (PAK-a, fond, etc).
    Pracownik ktora wymieni klientowi karte bez
    wtrynienia czegokolwiek, jest od razu
    podejrzany ze zmarnowal okazje, bo nie dosc
    nachalnie nagabywal klienta.
    Bowiem pracownicy Pekao nie sa od
    obslugiwania i doradzania klientom jak sie
    jeszxze niektorym wydaje, tylko od wciskania
    im produktow Pekao i Pioneera.
    Prawdopodobnie dyrektor zgodzi Ci się na
    karte bez konta, ale dziewczyna i tak bedzie
    musiala isc na dywanik i poddac sie
    "egzorcyzmom".
    Byloby fatalnie dla niej, gdyby dyrektor
    jednak jakims cudem przekonal Cie do
    zalozenia rachunku.

    Jeszcze gorsza sytuacje ma pracownik, gdy
    klient przyjdzie i zrezygnuje z czegos co juz
    ma.
    Kazdemu przydzielono okreslony plan sprzedazy
    poszczegolnych produktow. Przy obliczaniu
    "wykonu" stosowany jest specjalny system wag.
    Nie sa one stale, lecz uzaleznione od
    "kampanii" jaka jest aktualnie prowadzona.
    Zwykle najwieksza wage ma kredyt hipoteczny,
    ale ostatnio rowniez zalozenie eurokonta.
    Jezli zatem pracownik przyjmie od klienta
    rezygnacje z karty, lub z prowadzenia
    rachunku, lub nie daj Boze z kilku produktow
    naraz, to nieborakowi policzy sie ujemna
    sprzedaz z kazdego z nich..., co nie jest dla
    niego szczesliwym wydarzeniem ;-)
    Co tydzien, lub czesciej pracownik musi
    raportowac wykonanie planu. Oczywiscie
    zwykle sie nie wyrabia, bo plany sa bardzo
    wygorowane, przecietnie wykonywane w 20%.
    .

    Jezeli jakis oddzial wykona plan roczny
    sprzedazy, to jego kierownictwo bierze
    naprawde wysoka kase.