  • 1. Data: 2009-05-15 05:10:55
    Temat: Pekao SA - regulamin a'vista
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Czy mógłby ktoś podać link do regulaminu prowadzenia tego konta
    zwanego też bieżącym (dla klientów indywidualnych)?
    Na stronach Pekao nie potrafię znaleźć nic o tym rachunku, tym
    bardziej regulaminu.

    Arek

  • 2. Data: 2009-05-15 08:04:52
    Temat: Re: Pekao SA - regulamin a'vista
    Od: "Chandler" <c...@c...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> napisał w
    wiadomości news:guitio$hft$1@news.onet.pl...
> [...]
    > zwanego też bieżącym (dla klientów indywidualnych)?
    > Na stronach Pekao nie potrafię znaleźć nic o tym rachunku, tym

    http://www.pekao.com.pl/binsource/f/12/34/8/P1K04f13
    94ec39ef669112348,BINFILE,PL,1,1,0.pdf

    --
    Chandler

  • 3. Data: 2009-05-17 21:19:59
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Chandler napisał(a) w wiadomości: ...

    >Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> napisał w
    >wiadomości news:guitio$hft$1@news.onet.pl...
    >>

    >http://www.pekao.com.pl/binsource/f/12/34/8/P1K04f1
    394ec39ef669112348,BINFILE,PL,1,1,0.pdf

    Dzięki za odzew, ale ten znalazłem wcześniej - to jest regulamin RORów czyli
    "Eurokonta" w różnych postaciach. Mnie chodzi o rach. bież. (a'vista) dla
    klientów indywiduaknych.
    Niby jest we wstępie "rachunków [...] o charakterze bieżącym..." ale
    zawartość nijak nie przystaje do rach. bieżącego.

    Arek