  • 1. Data: 2009-05-14 17:52:21
    Temat: Multibank - szczyt bezczelności
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Dzwoni dzisiaj do mnie Multibank (z zastrzeżonego numeru) i informuje
    mnie, że wobec tego, iż nie wyraziłem zgody na otrzymywanie informacji
    marketingowych to oni dają mi szansę naprawienia błędu i wyrażenia
    takiej zgody, bo mają dla mnie jakieś super promocje.

    Ciekawy sposób obejścia zgody.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2009-05-14 17:59:20
    Temat: Re: Multibank - szczyt bezczelności
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:guhlph$tna$2@news.onet.pl...
> [...]
    > marketingowych to oni dają mi szansę naprawienia błędu i wyrażenia takiej
    > zgody, bo mają dla mnie jakieś super promocje.

    Takie prawo. Jak mi kiedys Citi chcialo dac zlota karte i mialem zablokowane
    'cele marketingowe' to wyslali z wyciagiem informacje i napisali, ze jak
    chce skorzystac z oferty to musze zadzwonic na Citiphone i wyrazic zgode na
    przetwarzanie danych w celu tej akcji marketingowej. W Multi jak
    zablokowalem cele marketingowe to zadzwonili nastepnego dnia, ze nie bede
    mogl korzystac z ofert. Podziekowalem za troske i powiedzialem, ze na
    biezaco sledze ich oferte, a jak cos mnie zainteresuje to na pewno sie
    odezwe. Mimo to ciagle w serwisie transakcyjnym wyskakuja oferty ;). Co jest
    fajne wystarczy zablokowac zgode na przetwarzanie w Multi, a z mBanku tez
    nie moga dzwonic ;).

    MK

  • 3. Data: 2009-05-19 14:36:53
    Od: m...@i...pl

    On 14 Maj, 19:52, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Ciekawy sposób obejścia zgody.

    Dla uzupelnienia :) Multibank oczywiscie, zgoda cofnieta w Multi z
    listopadzie 2008...

    Data rejestracji wiadomości

    18.05.2009

    Temat wiadomości

    Oferta specjalnie dla Ciebie?

    Treść wiadomości

    Chcesz znać nasze analizy, korzystne porady dla inwestorów, nowości z
    rynku finansowego? Chcesz otrzymywać oferty promocyjne MutiBanku
    dopasowane do Twoich potrzeb?

    Wystarczy Twoja zgoda na przesyłanie informacji handlowej drogą
    elektroniczną. W prosty sposób możesz ją wyrazić albo odwołać. Sprawdź
    jak wiele możesz zyskać.

    Dowiedz się jak zmienić zgodę