  • 1. Data: 2009-08-10 19:56:49
    Temat: Pekao SA - karty IKM
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Jakie karty IKM wydawał Pekao SA? W kolorze szarym, niebieskim i jeszcze
    jakieś? Co oznaczały kolory poszczególnych kart?

  • 2. Data: 2009-08-10 20:11:03
    Temat: Re: Pekao SA - karty IKM
    Od: Don Pedro <D...@o...pl>

    XYZ wrote:
    > Jakie karty IKM wydawał Pekao SA? W kolorze szarym, niebieskim i jeszcze
    > jakieś? Co oznaczały kolory poszczególnych kart?
    Ja miałem żółtą - dla klientów Eurokonta VIP

  • 3. Data: 2009-08-10 20:13:06
    Od: Don Pedro <D...@o...pl>

    XYZ wrote:
    > Jakie karty IKM wydawał Pekao SA? W kolorze szarym, niebieskim i jeszcze
    > jakieś? Co oznaczały kolory poszczególnych kart?
    ... A niebieska była do Eurokonta Plus, też miałem, ale potem zamieniłem
    na żółtą - już pamięć zawodzi po tylu latach. Ale żółta na pewno do
    konta VIP.

  • 4. Data: 2009-08-10 20:21:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    XYZ wrote:
    > Jakie karty IKM wydawał Pekao SA? W kolorze szarym, niebieskim i jeszcze
    > jakieś? Co oznaczały kolory poszczególnych kart?

    Różne do różnego rodzaju kont.

    Niebieskie do standardowego eurokonta
    Szare dla pełnomocników
    zółte dla vipów

  • 5. Data: 2009-08-10 21:13:05
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-08-10 22:21, witek wrote:

    > Różne do różnego rodzaju kont.
    >
    > Niebieskie do standardowego eurokonta
    > Szare dla pełnomocników
    > zółte dla vipów

    Właśnie dzisiaj zostałem pełnomocnikiem klienta private banking. Zarówno
    ja, jak i osoba która udzieliła mi pełnomocnictwa posiadamy niebieskie
    karty.
    Dodam, że mimo obsługi private banking, osoba ta posiada zwykłe
    Eurokonto (nie Plus ani VIP).

    Z kolei osoba, która miała Eurokonto Plus (później zmienione na zwykłe,
    ale karta wydana jeszcze zanim nastąpiła zmiana) miała szarą kartę.

    Więc jak to jest?

  • 6. Data: 2009-08-10 21:16:01
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-08-10 22:21, witek wrote:

> [...]

    karty.
    Dodam, że mimo obsługi private banking, osoba ta posiada zwykłe
    Eurokonto (nie Plus ani VIP) a mimo to posiada osobistego doradcę oraz
    obsługiwana jest w kasach VIP.

    Z kolei osoba, która miała Eurokonto Plus (później zmienione na zwykłe,
    ale karta wydana jeszcze zanim nastąpiła zmiana) miała szarą kartę. Ta
    osoba również jest pełnomocnikiem osoby powyżej, ale oprócz tego ma
    konto w Pekao.

    Więc jak to jest?

  • 7. Data: 2009-08-10 21:19:25
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-08-10 22:21, witek wrote:

> [...]

    Właśnie dzisiaj zostałem pełnomocnikiem klienta private banking. Zarówno
    ja, jak i osoba która udzieliła mi pełnomocnictwa posiadamy niebieskie
    Dodam, że osoba ta posiada zwykłe Eurokonto (nie Plus ani VIP) a mimo to

  • 8. Data: 2009-08-10 21:20:29
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-08-10 22:21, witek wrote:

> [...]
    > Szare dla pełnomocników
    > zółte dla vipów

    Właśnie dzisiaj zostałem pełnomocnikiem klienta private banking. Zarówno
    ja, jak i osoba która udzieliła mi pełnomocnictwa dostaliśmy niebieskie
    karty. Dodam, że osoba ta posiada zwykłe Eurokonto (nie Plus ani VIP) a
    mimo to ma "osobistego" doradcę oraz obsługiwana jest w kasach VIP.

  • 9. Data: 2009-08-10 21:22:42
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-08-10 22:21, witek wrote:

    > Różne do różnego rodzaju kont.
    >
    > Niebieskie do standardowego eurokonta
    > Szare dla pełnomocników
    > zółte dla vipów

    Dzisiaj zostałem pełnomocnikiem klienta private banking. Dostałem kartę
    w kolorze niebieskim - taką samą, jaką miał dotychczas właściciel konta.
    Dodam, że osoba ta posiada zwykłe Eurokonto (nie Plus ani VIP) a mimo to
    ma "osobistego" doradcę oraz obsługiwana jest w części przeznaczonej dla
    VIP-ów.

  • 10. Data: 2009-08-10 21:56:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    XYZ wrote:

    > Więc jak to jest?

    Wszystkie karty są identyczne, jeśli chodzi o konstrukcję.
    Ktos kiedyś wymyślił sobie kolorystykę a potem albo przegrał wybory,
    albo awansował do Warszawki tudzież wyżej i zasada sięgnęła bruku. Dają
    co mają.