  • Data: 2002-07-16 07:40:38
    Temat: Re: [Pekao S.A.] - karta Partner
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi> szukaj wiadomości tego autora

    > Wczoraj zwykłym listem otrzymałem wznowioną kartę Partner - aktywną !! Nie
    > trzeba było nigdzie dzwonić aby ją uaktywnić, wystarczy podpis i można
    > szaleć ;-)

    To samo robia z Shell'em tylko, ze wysylaja listem poleconym - moze przez
    pomylke :-))

    > A gdyby nieuczciwy listonosz (sorry -doręczyciel) złożył podpis na karcie
    > by mógł narobić niezłych fraudów - oczywiście na koszt banku,

    Polecam 'ostatnia' rzepe (z 4-07, moje pieniadze; 'najlepiej zlapac
    zlodzieja'), mozna sie przekonac jak bank - ups sorry pekao - zalatwia takie
    reklamacje.

    > gdyż nie ma
    > żadnych dowodów, że przesyłka z kartą dotarła właśnie do mnie.

    Dokladnie, ale czy to znaczy, ze bank_Ciebie_w razie czego nie obciazy ?
    :-)))
    Odp. j.w.

    pzd