  • Data: 2002-03-09 14:23:18
    Temat: Re: PeKaO SA - token
    Od: Marcin Hyła <c...@r...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pet wrote:

    > jak mnie poinformowano wysylaja natychmiast (w piatek zglosilem, we
    > wtorek max token do odbioru w wybranej placowce pekao). zobaczymy?

    Napisz. Inna sprawa, ze do tokena powinni wydawać IKMa, którego w
    przypadku konta firmowego nie ma, tak, żeby w awaryjnej sytuacji można
    było podreptać do marmurka i zlecić przelew czy wypłacić gotówkę w
    oddziale (w zasadzie - jakas karte płatnicza też by mogli wydawać..).

    Choć pamiętam, że kiedy korzystałem z marmurowego Pekao firmowego, to w
    obcym oddziale IKMem musiałem wypłacić kesz, a potem... go wpłacić jako
    zwykły przelew, bo oczywiscie odmiejscowienia rachunku nie było.

    marcin ha
    --
    Miasta dla rowerów http://rowery.org.pl