  • 1. Data: 2004-12-11 01:56:20
    Temat: [PayPal] Karta Nordea Visa Classic - da sie dodac :)
    Od: "gilberto" <g...@p...onet.pl>

    Dodałem karte Visa Classic do konta PayPal. Adres jakis wymyslony z USA.
    Przelalem komus kase - doszla do odbiorcy, sciagneli z karta i nie
    zablokowali :) Innych kart nie moglem dodac....nie przeszlo

  • 2. Data: 2004-12-11 08:22:38
    Temat: Re: [PayPal] Karta Nordea Visa Classic - da sie dodac :)
    Od: "Patek" <g...@h...com>

    Twoja karta VISA CLASSIC ma okreslony adres.
    Moze byc problem bo nie zgadza sie on z adresem "wymyslonym".

    Dla PayPala moze to wygladac ze ukradles komus tą karte i cos za nią
    kupiłes.

    W USA nie mozesz kupic czegos na karte i kazac sobie wyslac towar na inny
    adres niz jest jej przypisany.

    Patek

  • 3. Data: 2004-12-11 09:03:57
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    cpeb33$bug$...@n...news.tpi.pl,
    Patek <g...@h...com>:

    > W USA nie mozesz kupic czegos na karte i kazac sobie wyslac towar na
    > inny adres niz jest jej przypisany.

    Chyba zbytnio uogolniasz - np. w amazon.com jest opcja "gift" - mi sie udalo
    kupic moja karta z wysylka na inny adres, tak amerykanski, jak i polski. No
    chyba, ze ostatnio cos sie zmienilo, bo ostatnia taka moja transakcja byla
    ok. rok temu. Oczywiscie "billing address" podaje sie swoj.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2004-12-11 10:22:25
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cped75$5bc$1@opal.icpnet.pl...

> [...]
    > chyba, ze ostatnio cos sie zmienilo, bo ostatnia taka moja transakcja byla
    > ok. rok temu. Oczywiscie "billing address" podaje sie swoj.

    Ja też tam kupowałem - z pół roku temu - i dostawa była gdzie indziej niż
    billing address. Nawet nie trzeba było żadnej opcji podarunkowej wybierać -
    było osobne miejsce na wpisanie adresu dostawy. Co więcej - nawet odbiorca
    mógł być inny.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 5. Data: 2004-12-11 11:01:45
    Od: "Patek" <g...@h...com>

    To co piszecie jest mozliwe ale nie w kontekscie PayPala.

    Nie mozna miec konta zarejestrowanego na zmyslony adres w USA, i placic
    kartą VISA z polskim adresem.

    Tranzakcja pewnie przeszła bo nikt nie pracowal w PayPalu w czasie
    weekendu.

    Jest to idealny sposob na typowo wschodnioeuropejskie przekrety, prze ktore
    PayPala dlugo u nas nie bedzie.

    Patek

  • 6. Data: 2004-12-11 11:37:41
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-12-11, Patek <g...@h...com> wrote:
    > Jest to idealny sposob na typowo wschodnioeuropejskie przekrety, prze ktore
    > PayPala dlugo u nas nie bedzie.

    Przekręty sie robi bo innego sposobu nan normalne używanie karty z tym
    tworem nie ma..gdyby było nie było by potrzeby kombinowania..
    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 7. Data: 2004-12-11 11:56:37
    Od: "Patek" <g...@h...com>

    Wedlug mnie, problem nie lezy w 100% w tym czy Paypal bedzie dzialal w
    Polsce czy nie.
    Chodzi tutaj tez o to ze ludzie z Europy Wszchodniej po prostu lubią
    oszukiwac.

    Kiedy bylem w USA , Amerykanie z ktorymi pracowalem mieli kablowkę za którą
    płacili.
    (nie przyszlo im nawet do glowy by w rosyjskiej dzielnicy kupowac lewe
    "cable boxes")

    Kazdy Polak w NYC wie ze mozna kupic tzw. box i miec wszystko za darmo,
    nawet Pay-per-View

    TRZEBA POKOLEN BY TO ZMIENIC.

    Patek

  • 8. Data: 2004-12-11 12:16:59
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...pl>

    Użytkownik Patek napisał:

> [...]
    > "cable boxes")
    >
    > Kazdy Polak w NYC wie ze mozna kupic tzw. box i miec wszystko za darmo,

    Drogie dziecko,

    Chciałbym Ci przypomnieć, że blue boxy (służace do freekowania sieci
    stacjonarnej) wymyśleli Amerykanie. Kopiowanie kluczy w amerykańskich
    komórkach równiez wymyśleli Amerykanie. Pierwsze włamania do banków
    elektornicznych zdarzyły sie w Ameryce i równiez dokonali tego
    Amerykanie. Kopiowanie kart kodowych do payTV to równiez wynalazek
    amerykański, chociaż rzeczywiście z sukcesem wdrożony marketingowo
    (marketing to też wynalazek amerykanski :-P ) przez inne nacje.
    Generatory numerów kart kredytowych do płatnosci przez Internet, spyware
    i tak dalej i tak dalej...

    Więc albo wyzbyj sie kompleksów albo idź na psychoterapię (również
    wynalazek amerykański).

    M.

  • 9. Data: 2004-12-11 13:51:34
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Patek napisał:

    > W USA nie mozesz kupic czegos na karte i kazac sobie wyslac towar na inny
    > adres niz jest jej przypisany.

    Bez jaj. Kupilem w Amazonie ksiazke. Zaplacilem swoja VE z Inteligo
    (mieszkam i jestem zameldowany w Polsce), a podalem adresy (billing i
    shipping) amerykanskie. Zalatwone bez bolu, dwa dni pozniej ksiazka byla
    pod podanym adresem.

    Bartol

  • 10. Data: 2004-12-11 13:54:08
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Maciej Bebenek napisał:

    > Więc albo wyzbyj sie kompleksów albo idź na psychoterapię (również
    > wynalazek amerykański).

    No bo wszyscy jestesmy amerykanami. A, i swiat juz nigdy nie bedzie taki
    sam. :-P

    Bartol