  • Data: 2002-12-22 18:19:40
    Temat: Re: Paraliż sieci bankowej Euronetu
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:au4ukb$ppc$1@news.gazeta.pl...

    > Panowie, jak BZWBK i eService bedzie w takim tempie wypierac POSy innych
    > aklajerow to szybko zmienicie zdanie :)

    To banki beda musialy wydawac karty za darmo i placic za kazda wykonana transakcje
    zeby nas namowic do uzywania kart ;pp
    http://www.citibank.com/us/cards/cardserv/dividend/i
    ndex.htm?ProspectID=F7DB81B902714EF58F5319CC8D6B3657
    http://www.moneysupermarket.com/CardsP/CardDetails.a
    sp?CardID=381
    http://www.financefreebies.co.uk/blue_from_american_
    express.htm
    http://www.fastercredit.com/discover_platinum.htm
    itd...
    Ja na pewno nie kupie Maestro czy VE za kilkadziesiat PLN.

    Maciej