  • 11. Data: 2003-09-15 07:54:13
    Temat: Re: PZ w VW Bank
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Glenn"
    > Inteligo
    >
    > Płacenie za przelew to taka anomalia, że się poświęciłam i wykonałam 2
    > telefony dodatkowe :-))))

    ja bardzo przepraszam ze sie wtracam, ale za co wy w tym VW placicie -
    splacacie jakis kredyt w VW?
    *** blad ***

  • 12. Data: 2003-09-15 08:29:05
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bk3r9d$nad$...@n...news.tpi.pl,
    blad <b...@W...pl>:
    > Użytkownik "Glenn"

    > ja bardzo przepraszam ze sie wtracam, ale za co wy w tym VW placicie -
    > splacacie jakis kredyt w VW?

    VW jako konto oszczednosciowe, Inteligo jako wygodne do wplat.
    PZ definiuje sie na siebie i uzywa do sciagania srodkow ze swojego konta w
    Inteligo, dzieki czemu przelew Inteligo -> VW jest bezplatny, a "normalny"
    kosztuje 99 groszy.

    Tak jak wyzej napisalem, mnie by sie nie chcialo, zwlaszcza ze PZ jest dosc
    mocno ograniczone kwotowo, chyba 1000 Euro czy jakos tak.

    --
    Robert

  • 13. Data: 2003-09-15 08:37:13
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Robert"

> [...]
    > Inteligo, dzieki czemu przelew Inteligo -> VW jest bezplatny, a "normalny"

    czyli takie zlecenie stale z Inteligo do VW ale definiowane w VW ?
    czy e-direct pozwala wybierac kiedy i jaką kwote z Inteligo ściągnąć -
    miałem to konto kilka miesięcy ale nie zauważyłem takiej możliwości - pewnie
    z ciekawości bym ją wypróbował ;-)
    *** blad ***

  • 14. Data: 2003-09-15 09:25:04
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bk3toe$b5m$...@a...news.tpi.pl,
    blad <b...@W...pl>:
> [...]
    > miałem to konto kilka miesięcy ale nie zauważyłem takiej możliwości -
    > pewnie z ciekawości bym ją wypróbował ;-)

    Jak pisalem, ja tego nie uzywam, bo mi sie nie chce ;)
    Zlecenie stale nie, normalne Polecenie Zapłaty.

    Ale nie mogles zauwazyc - to trzeba zadzwonic do VW-linii i wydac polecenie
    obciazenia swojego konta w Inteligo na drodze Polecenia Zaplaty, no i wtedy
    podajesz kwote, w granicach tych 1000 Euro, na ktore PZ pozwala.

    Wowczas Inteligo realizuje, albo gubi ;)

    --
    Robert

  • 15. Data: 2003-09-15 10:36:13
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Robert"
    > Zlecenie stale nie, normalne Polecenie Zapłaty.

    ok rozumim, PZ ale bez mozliwosci sterowania tego przez www
    tylko na telefon - to ja dziekuje

    mam darmowe przelewy z Fortisa i to wlasnie Inteligo zasilam
    - nie wiem po co bo karta VE Fortisa pozwala mi na to samo ;-))
    *** blad ***

  • 16. Data: 2003-09-15 11:10:17
    Od: "seb" <n...@a...pl>

    > Owszem. Jak za pierwszym razem w Inteligo powiedzieli mi, że nic nie
    wiedzą
    > na temat mojego PZ to zadzwoniłam jeszcze raz do VW i ustaliłam kiedy
    > dokładnie wysłali do nich moją zgodę (3 dni wsześniej) i w jaki sposób to
    > zrobili (jakąś pocztą miedzybankową). Potem zadzwoniłam do Inteligo i
    > przedstawiłam sprawę prosząc, żeby Ilinek dokładnie sprawdził, co dzieje
    się
    > z moją zgodą. Po 15 minutach wiszenia na słuchawce okazało się, że jednak
    > moja zgoda dotarła :-))) PZ działa ;-)))

    Dzisiaj Inteligo odpowiedzialo na moja reklamacje. Okazalo sie, ze na
    przeszkodzie stanela tajemnicza spacja. Dzis zlecilem kolejne PZ, operator
    VW podal numer rachunku e-Direct bez spacji na końcu. Zobaczymy jutro, czy
    to zadziala. Jesli tak, to sprawa będzie załatwiona, ale przy dzwonieniu do
    operatora trzeba bedzie za kazdym razem o tym przypominac.

    Seb

  • 17. Data: 2003-09-15 13:07:32
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bk46m4$44i$...@a...news.tpi.pl,
    seb <n...@a...pl>:

> [...]
    > Zobaczymy jutro, czy to zadziala. Jesli tak, to sprawa będzie
    > załatwiona, ale przy dzwonieniu do operatora trzeba bedzie za kazdym

    Ta spacja juz nie raz nabruzdzila ;)
    Powinna zniknac wraz z NRB.

    --
    Robert

  • 18. Data: 2003-09-16 08:57:06
    Od: Łukasz Pater <m...@g...pl>

    Tako rzecze blad:

    > ok rozumim, PZ ale bez mozliwosci sterowania tego przez www
    > tylko na telefon - to ja dziekuje

    VWlinka twierdziła dziś, że jedynie jednorazowo dane PZ musi być
    wykonywane przez telefon. Potem miałoby się pojawić w e-direct i z
    jego poziomu mogłoby być uruchamiane.

    Jutro wysyłam upoważnienie. Zobaczymy.

    Pozdrawiam.

    --
    Łukasz Pater

  • 19. Data: 2003-09-16 09:57:16
    Od: "seb" <n...@a...pl>

    > VWlinka twierdziła dziś, że jedynie jednorazowo dane PZ musi być
    > wykonywane przez telefon. Potem miałoby się pojawić w e-direct i z
    > jego poziomu mogłoby być uruchamiane.

    Nigdzie w systemie www e-direct nie widzę możliwości złożenia online
    polecenia przelewu... Moze opcja dopiero w planach?

    Seb

  • 20. Data: 2003-09-16 09:58:54
    Od: "seb" <n...@a...pl>

    No, w końcu zadziałało! - konto w Inteligo przyjęło PZ i wędruje do VW ;))

    > Ta spacja juz nie raz nabruzdzila ;)
    > Powinna zniknac wraz z NRB.

    Oby! Ale wtedy pewnie trzeba znowu wysyłać nowy druczek PZ do VW ? :(

    Seb