    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Wojciech Bancer <w...@g...com>
    Subject: Re: PSD2 mBank i pewnie nie tylko...
    <5d5400d7$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
    <qj0vtf$1nb5$1@gioia.aioe.org>
    <5d541ba5$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
    <qj1h1u$6bp$1@gioia.aioe.org>
    <5d5a9741$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
    <qje5ok$198m$1@gioia.aioe.org>
    <5d5a9d07$0$500$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <5d5bc4f8$0$534$65785112@news.neostrada.pl>
    <qjgirr$1r4g$1@gioia.aioe.org>
    <5d5bd4a5$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    <qjgork$m5b$1@gioia.aioe.org>
    <c...@g...com>
    <s...@p...org>
    Date: Tue, 20 Aug 2019 15:02:26 +0200

    On 2019-08-20, Wojciech Bancer <w...@g...com> wrote:
    > On 2019-08-20, Kris <k...@g...com> wrote:
    >
    > [...]
    wejdziesz na fałszywą stronę to chociażby po saldzie konta widzisz że coś jest nie
    tak

    > Napisanie "proxy" które będzie pobierało dane ze strony banku

    Żeby nie być gołosłownym, to takie najbardziej prymitywne
    rozwiązanie to chociażby:
    https://github.com/chimurai/http-proxy-middleware

    ---
    var express = require('express');
    var proxy = require('http-proxy-middleware');

    var app = express();

    app.use('/', proxy({ target: 'http://strona.mojego.banku', changeOrigin: true }));
    app.listen(3000);
    ---

    Czyli jakieś 6 linijek kodu i wszystko masz "przekazywane", tak że jedynie
    po domenie widzisz różnicę. Bank również dostaje wszystkie właściwe dane,
    nagłówki przeglądarki itp., wszystko od Ciebie.

    Oczywiście banki stosują pewne zabezpieczenia, ale jak ktoś wie co robi,
    to i je obejdzie. A w środku powyższego możesz dodać kod dowolnie
    modyfikujący wybrane fragmenty strony, czy tego co użytkownik
    przekazuje.

    Dopisanie więc, że przelew który użytkownik autoryzuje
    zamiast 1,00 zł, to <saldo konta>,00 zł, to dość prosta
    rzecz.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com