  • 1. Data: 2005-05-22 09:06:04
    Temat: POMOGE OTWORZYĆ KONTO W NIEMCZECH!!
    Od: "raf" <m...@p...onet.pl>

    JESTEM W STANIE POMÓC W OTWARCIU KONTA INTERNETOWEGO W DBanku,NIE JEST
    POTRZEBNE ZAMELDOWANIE W NIEMCZECH WYSTARCZY TYLKO PASZPORT,KARTA VISA PO 3
    MIESIĄCACH NIE MUSISZ ZNAĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO.
    MÓJ ZNAJOMY PRACUJE W TEJ PLACÓWCE WIĘC WSZYSTKO ODBYWA SIĘ SZYBKO I SPRAWNIE CO
    WAŻNE BANK ZNAJDUJE SIĘ NIE DALEKO NASZEJ ZACHODNIEJ GRANICY.
    MÓJ CZAS JEST BARDZO CENNY I W ZWIĄZKU Z TYM POMOC KOSZTUJE TYLKO 250 EURO
    POZDRAWIAM

  • 2. Data: 2005-05-22 10:57:19
    Temat: Re: POMOGE OTWORZYĆ KONTO W NIEMCZECH!!
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    > MÓJ CZAS JEST BARDZO CENNY I W ZWIĄZKU Z TYM POMOC KOSZTUJE TYLKO 250 EURO
    > POZDRAWIAM

    Śmiechu warte

  • 3. Data: 2005-05-22 12:17:03
    Od: dito <d...@i...pl>

    raf napisał(a):

    > MÓJ CZAS JEST BARDZO CENNY I W ZWIĄZKU Z TYM POMOC KOSZTUJE TYLKO 250 EURO
    > POZDRAWIAM

    No to jak? Bardzo cenny a kosztuje "tylko". Nie ksyc prose :)

    Pozdrawiam,
    Dawid.

  • 4. Data: 2005-05-22 13:21:39
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-05-22 14:17, dito napisał(a):

    > No to jak? Bardzo cenny a kosztuje "tylko". Nie ksyc prose :)

    Ah, to pewnie nieudany "chłyt matertindody" ;-)

    Gree

  • 5. Data: 2005-05-22 14:32:07
    Od: "Franz " <f...@N...gazeta.pl>

    raf <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > MÓJ CZAS JEST BARDZO CENNY I W ZWIĄZKU Z TYM POMOC KOSZTUJE TYLKO 250 EURO

    Znasz bajke o nosie? Pierdolnosie...

    A poza tym komu potrzebne jakies badziewne konto w kraju z ktorego kazdy
    rozsadny czlowiek ucieka ze swoimi pieniedzmi za granice bo ichni spece od
    sprawiedliwosci spolecznej dzialaja czasem jak regularne gestapo??

    --
    Franz

  • 6. Data: 2005-05-22 18:45:39
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "raf" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > POTRZEBNE ZAMELDOWANIE W NIEMCZECH WYSTARCZY TYLKO PASZPORT,KARTA VISA PO
    > 3
    > MIESIĄCACH NIE MUSISZ ZNAĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO.

    Z logiki zdania wynika, ze na poczatku musze jednakowoz znac jezyk niemiecki
    i dopiero po 3 miesiacach sie go moge oduczyc.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 7. Data: 2005-05-22 22:52:29
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    raf napisał(a):

    > MÓJ CZAS JEST BARDZO CENNY I W ZWIĄZKU Z TYM POMOC KOSZTUJE TYLKO 250 EURO

    Spierdalaj

    (za Wujem Staszkiem, Mistrzem Ciętej Riposty)

    :-)

  • 8. Data: 2005-05-22 23:40:56
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Wojciech Nawara napisał:

    > Spierdalaj
    >
    > (za Wujem Staszkiem, Mistrzem Ciętej Riposty)

    Heh. A myślałem, że to Bartol ostatnio cytuje Wuja Staszka w odniesieniu
    do wypowiedzi na grupie pewnego rodzaju osobników ;-)

    K.

  • 9. Data: 2005-05-23 08:29:37
    Od: "Artek99" <a...@A...poczta.onet.pl>

    "raf" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    > MÓJ CZAS JEST BARDZO CENNY I W ZWIĄZKU Z TYM POMOC KOSZTUJE TYLKO 250 EURO
    > POZDRAWIAM
    Człowieku,
    lecz się na nogi

  • 10. Data: 2005-05-23 09:06:51
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Krystek napisał:

    > Heh. A myślałem, że to Bartol ostatnio cytuje Wuja Staszka w odniesieniu
    > do wypowiedzi na grupie pewnego rodzaju osobników ;-)

    Ja nie cytuje, zawsze wale prosto z serca. Ale ostatnio mi sie nie chce.
    ;-)))

    Bartol