  • 1. Data: 2002-03-07 12:54:07
    Temat: POMOCY!!! jak to zrobic !!!
    Od: "Goomy" <g...@i...pl>

    mam taką sprawę. sprawdzam wyciag konta , a tam widze ze od ponad miesiaca
    na koncie lezy dosc sporo gotowki ktora ktos wplacil na moje konto , chyba
    sie pomylil , jakas firma. czy da sie tak zrobic by ta kasa byla juz moja ;)
    ?????? czy da sie jakis manewr wykonac ? kasa lezy juz ponad miesiac i nic.
    jak ktos wie jak zaczarować by sen stał sie rzeczywistoscia to bardzo
    poprosze o info. najlepiej na priv.

    g...@i...pl Dzieki ;) , ..................ale sie rozmarzylem ;)

    pozdrawiam ;)

  • 2. Data: 2002-03-07 13:59:28
    Temat: Re: POMOCY!!! jak to zrobic !!!
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

> [...]
    > sie pomylil , jakas firma. czy da sie tak zrobic by ta kasa byla juz moja
    ;)

    Jesli to bank sie pomylil - kasa nie jest twoja. moze w kazdej chwili to
    skorygowac. A jesli wybierzesz - policzyc Ci odsetki.
    Jesli ktos przez pomylke wplacil na twoje konto, czy to gotowkowo czy
    przelewem, to moze najwyzej prosic cie zebys mu oddal.
    Najlepiej idz sie spytac w banku co to za forsa.

    Pozderawiam.
    Michal.

  • 3. Data: 2002-03-07 14:13:36
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Michal Kukula <m...@a...net.pl> wrote:
    > Jesli ktos przez pomylke wplacil na twoje konto, czy to gotowkowo czy
    > przelewem, to moze najwyzej prosic cie zebys mu oddal.

    Może tego tez zarządać, a do tego może w razie odmowy wytoczyć
    powództwo cywilne.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 4. Data: 2002-03-07 14:23:37
    Od: MIS <m...@p...com>

> [...]
    ;)
    > ?????? czy da sie jakis manewr wykonac ?

    Idz na zakupy, wydaj cala kase i po kilku minutach zglos kradziez karty.
    Przeciez nie beda mogli cie obciazyc, bo na koncie nie powinno byc tych
    pieniedzy. Najlepiej tez zapytaj w banku dlaczego nie dostales ostatniego
    wyciagu ;-]

    Misiek

  • 5. Data: 2002-03-07 21:51:17
    Temat: Odp: POMOCY!!! jak to zrobic !!!
    Od: "czarny_kruk" <c...@s...pl>

> [...]
    > sie pomylil , jakas firma. czy da sie tak zrobic by ta kasa byla juz moja

    hehe i co jush wydales? ;]
    a z ciekawosci siakies miliony $$$ Ci wplacili? ;o)

  • 6. Data: 2002-03-08 09:41:34
    Od: "Rav V3k" <u...@k...home.pl>

    "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> wrote in message

    > Może tego tez zarządać, a do tego może w razie odmowy wytoczyć
    > powództwo cywilne.

    A jak to nie pomoże, to przyjdzie taki duuuuuuży pan i na początek, żeby
    rozmowa się dobrze układała, zaproponuje Ci obcięcie małego palca. Może też
    być, że zrobi to bez propozycji.

    Rafał
    Ludzie byli dawniej bliżsi sobie. Musieli. Broń nie niosła daleko.
    u...@k...home.pl
    priv : wytnij 'usunto.' z adresu