  • Data: 2004-11-16 07:11:24
    Temat: Re: PKOINTELIGO - wygląd systemu tranzakcyjnego
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2004-11-16, Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Ooo! I jeszcze takiego, co potrafi podmienić wyświetlany stan konta po
    > naciśnięciu kombinacji klawiszy. Tak, żeby można było sobie poprawić
    > humor w poniedziałki rano :-)
    Nie - akturat wycięcie reklam jest łatwe - znaczniki rozpoczynające i kończące
    ten fragment kodu html zawsze wyglądają tak samo:
    Oto jak wygląda struktura tablek Inteligo:
    http://www.spock.w.tkb.pl/inteligo.png
    A tak struktura klas:
    http://www.spock.w.tkb.pl/inteligo2.png

    Jak widac reklama dosyć znacznie się wyróżnia od reszty kodu :)

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE