    From: Bartol Partol <b...@p...c>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PKO wzmocni Inteligo
    Date: Fri, 11 Jul 2003 11:25:48 +0200

    Użytkownik Marcin Jackowski napisał:
    > Za dzisiejszym Pulsem Biznesu:
    > (http://www.pb.pl/artykul.asp?gemius=1&sec=PUL&id=24
    1236)

    > PKO wzmocni Inteligo 11.07.2003, Puls Biznesu
    >
    > Rozwój Inteligo jest znacznie wolniejszy niż planowano. Dlatego jego
    > właściciel - PKO BP - zamierza w najbliższym czasie dokonać zmian w
    > zarządzie i zadbać o szybsze wprowadzanie przez spółkę nowych
    > produktów.

    No prosze, a ja myslalem, ze tworcy Inteligo, to tacy mocni goscie, a
    okazuje sie ze w PKO sa mocniejsi. ;-) Faktem jest, ze Inteligo sie nie
    rozwija. Stosujac teorie spiskowa mozna powiedziec, ze PKO nie pozwalal
    na nic staremu zarzadowi, zeby mu potem wytknac, ze nic nie robi i
    dzieki temu uzasadnic wprowadzenie swoich ludzi. Ale ta teoria tutaj
    raczej nie dziala, bo PKO jako jedyny wlasciciel nie musi niczego nikomu
    udowadniac, tylko moze robic co chce.

    Mam nadzieje, ze wraz z nowymi produktami nie zacznie spadac jakosc, jak
    to jest w innych bankach quasiinternetowych.

    Bartol