    From: Daniel Walczak <a...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PKO SA SZPIEGUJE ????
    Date: Thu, 14 Feb 2002 12:01:32 +0000

    On Wed, 13 Feb 2002 20:43:44 +0100, "chip" <p...@i...pl> wrote:

    > Zapytaj w SoftBanku bo oni sa posrednikiem tej tranzakcjii:))
    > A co do samego systemu, to jest on juz mocno przestarzaly:(( i... w polsce
    > bedzie dzialac of line!!!!! hehe tak, tak.

    Aaa, czyli chodzi Ci o produkt Alltela. Zauważ, że póki co Bank podpisał
    tylko wstępną umowę, tak naprawdę jeszcze nic nie wybrali i cała sprawa stoi
    w miejscu, ostatnio wręcz wygląda, jakby chcieli zrezygnować, a conajmniej
    nie kwapią się do podpisywania ostatecznej umowy.
    Chociaz pani prezes Pieronkiewicz powiedziała:

    "Jednym z najważniejszych zadań w br. ma być rozpoczęcie
    wdrażania centralnego systemu informatycznego. Wchodzimy w ostatnią fazę
    negocjowania kontraktu z dostawcą. Do końca lutego będziemy mieli jasność
    czy dotychczasowy dostawca przyjmie proponowane warunki. Jestem przekonana,
    że warunki te zostaną przyjęte ? stwierdziła prezes Pieronkiewicz"

    Zwracam na słowo "czy" ;-) (Btw podwykonawca jest Softbank, który ostatnio
    ostro stracił pozycję na rynku systemów bankowych, a strata PKO BP byłoby
    dla niego baaardzo bolesna, więc pewnie będą starali się jednak "wcisnąć"
    tam Alltela, nawet na gorszych finansowo warunkach.

    Axe