  • 1. Data: 2006-11-12 20:14:40
    Temat: PKO - INTELIGO
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    Jaka w zasadzie jest różnica pomiędzy kontem w samym PKO a PKO Inteligo.
    Konto chce otworzyć rencistka żeby jej swiadczenie tam wpływało i żeby
    mogła je pobierać niezaleznie od miejsca pobytu. Dostęp do internetu jest
    dla niej mało wazny, za to duża liczba placówek i bankomatów bezprowizyjnych
    tak. PKO wydaje się idealne, ale które?
    Arek

  • 2. Data: 2006-11-12 20:44:59
    Temat: Re: PKO - INTELIGO
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    turczy napisał(a):
    > Jaka w zasadzie jest różnica pomiędzy kontem w samym PKO a PKO Inteligo.

    Nie ma konta PKO Inteligo. To nazwa dostępu internetowego do
    standardowych kont w PKO BP.

  • 3. Data: 2006-11-12 21:16:47
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:ej814a$rqe$1@news.elsat.net.pl, *Wojciech Nawara* wrote:

    > Nie ma konta PKO Inteligo. To nazwa dostępu internetowego do
    > standardowych kont w PKO BP.

    to trzeba dodac ze jest tez *samo* Inteligo.
    Czyli bank, wlasciwie oddzial internetowy banku PKO BP w ktorym sa tylko
    konta internetowe - w oddzialach/bankomatach pko bp mozna tylko
    wplacic/wyplacic z tego konta, a wszystko zalatwia sie przez
    telefon/internet.

    Krotko mowiac bank PKO BP do zwyklych kont proponuje usluge PKO Inteligo,
    czyli dostep internetowy.
    Jako alternatywa sa konta Inteligo ktore sa kontami internetowymi - w
    oddzialach pko bp mozna tylko wplate/wyplate zrobic.
    Przelewy i inne rzeczy w Inteligo sie zalatwia prze telefon/internet.

    --
    darnok

  • 4. Data: 2006-11-12 21:38:27
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:ej830s$hpj$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > oddzialach pko bp mozna tylko wplate/wyplate zrobic.
    > Przelewy i inne rzeczy w Inteligo sie zalatwia prze telefon/internet.

    Heh
    To w końcu co lepsze dla rencisty?
    PKO, PKO-Inteligo, czy Inteligo?
    Arek

  • 5. Data: 2006-11-12 21:43:03
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 12 Nov 2006 22:38:27 +0100,
    osoba podpisana: turczy <turczy>
    napisała:
    [...]
    > Heh
    > To w końcu co lepsze dla rencisty?
    > PKO, PKO-Inteligo, czy Inteligo?
    Przy tych założeniach (wpływa kasa, która ma tylko być dostępna przez
    bankomaty) tańsze będzie Inteligo.

    KJ

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html

  • 6. Data: 2006-11-12 22:08:28
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    turczy wrote on 2006-11-12 22:38:
    > Heh
    > To w końcu co lepsze dla rencisty?
    > PKO, PKO-Inteligo, czy Inteligo?
    > Arek
    Iść do banku (PKO BP lub innego) i założyć konto w oddziale. Nie mówię,
    że to będzie najtańsze, choć różnica między PKO a Inteligo to jakieś
    4,5/mies na korzyść Inteligo.
    Zależy do czego konto ma służyć i jak tenże rencista ma zamiar z niego
    korzystać.

    Michał M

  • 7. Data: 2006-11-12 22:43:55
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:ej814a$rqe$1@news.elsat.net.pl...

    http://www.inteligo.pl/infosite/ nie widze tu znaczka PKO :-)

  • 8. Data: 2006-11-12 23:00:03
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl> wrote in message
    > To w końcu co lepsze dla rencisty?
    > PKO, PKO-Inteligo, czy Inteligo?
    > Arek

    PKO - to bank gdzie możesz założyć konto
    PKO-Inteligo to metoda dostępu przez internet do konta założonego w PKO.

    Inteligo - to bank (albo dokładnie marka), którego właścicielem jest również
    PKO, oferuje zupełnie inne konta (no powiedzmy) niż PKO, dostęp do nich jest
    przez internet lub telefon, a ewentualnie gotówkę możesz wypłacić w
    bankomatach PKO.

    Dla osoby, która lubi/potrafi/ nie boi się korzystac z internetu i wypłacać
    gotówki z bankomatu polecam Inteligo.

    Dla osób, które lubią jedna fizyczny kontakt z osobami i wypłate gotówki w
    okienku, a od wszelkiej elektroniki wolą się trzymać z daleka to jednak
    lepszym wyborem będzie PKO, lub tez inny bank, który jest bliżej i do
    którego nie trzeba chodzić kilometrami.

  • 9. Data: 2006-11-12 23:14:54
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    .

> [...]
    > okienku, a od wszelkiej elektroniki wolą się trzymać z daleka to jednak
    > lepszym wyborem będzie PKO, lub tez inny bank, który jest bliżej i do

    To znaczy, że mając konto w inteligo nie można wypłacać pieniedzy w okienku
    PKO?
    Arek

  • 10. Data: 2006-11-12 23:36:36
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > .

    > To znaczy, że mając konto w inteligo nie można wypłacać pieniedzy w
    > okienku PKO?
    > Arek

    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_wp
    laty_i_wyplaty.htm
    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_op
    laty-i-prowizje.htm

    można,
    na pozycji 33 masz, że wypłata w oddziale jest bezpłatna, ale warunkiem jest
    właśnie ten terminal EFTPOS.
    ale nie wiem ile oddziałów ma zamontowane terminale. Może okazać się, że w
    mniejszych miejscowościach się nie da.
    Pozostaje wówczas tylko bankomat. Też bezpłatnie.