  • 1. Data: 2005-09-08 14:30:46
    Temat: PKO BP scierwo
    Od: d...@b...pl

    Wlasnie bylem wyplacic pieniadze i zlikwidowac konto w Pko Bp......

    Zajelo to dokladnie 1 godzine hooooaaaaahhh NOWY REKORD......i jeszcze 12 zl mi
    zabrali za karte ktorej nie dostalem bo aktualna jest jeszcze wazna ponad
    miesiac...a pani powiedziala ze musze ich powiadomic jeszcze wczesniej :D :D :D

    scierwo scierwo scierwo

  • 2. Data: 2005-09-08 14:48:30
    Temat: Re: PKO BP scierwo
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

> [...]
    > jeszcze 12 zl mi zabrali za karte ktorej nie dostalem bo aktualna
    > jest jeszcze wazna ponad miesiac...a pani powiedziala ze musze ich

    no i?

    kursor

  • 3. Data: 2005-09-08 16:54:51
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Dnia 2005-09-08 16:48:30, kursor napisał(a):

    > no i?

    No i jest szczesliwy.
    --
    Pozdrowienia/Greetings,
    Poke

    Artykuł satyryczny w Timesie to jedna sprawa, ale cegły i kije trafiają
    prosto w sedno.

  • 4. Data: 2005-09-08 18:06:38
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > No i jest szczesliwy.

    A zebys wiedzial, ja jak bylem niewymownie szczesliwy jak ING naliczył
    opłatę za za wznowienie karty Maestro, ktorą wypowiedzialem rok
    wczesniej ... gosc ma rację i tyle. Takie banki to zwykli złodzieje,
    biorą kase za uslugi, ktorych nigdy nie zrealizowaly.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2005-09-08 18:24:52
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    KrzysiekPP napisał(a):

> [...]
    > wczesniej ... gosc ma rację i tyle. Takie banki to zwykli złodzieje,
    > biorą kase za uslugi, ktorych nigdy nie zrealizowaly.

    Złożyłeś doniesienie do prokuratury? Jeżeli złapałeś złodzieja - masz
    taki obowiązek. Tak tylko przypominam, aby jednak czasem ważyć słowa.

  • 6. Data: 2005-09-08 18:52:48
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > taki obowiązek. Tak tylko przypominam, aby jednak czasem ważyć słowa.

    Dla 20-30 zl ??????????? Nie rob sobie jaj .... wiecej straciłbym na
    dojazdy do sądu.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 7. Data: 2005-09-08 18:57:47
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Dla 20-30 zl ??????????? Nie rob sobie jaj .... wiecej straciłbym na
    > dojazdy do sądu.

    Nie zawsze chodzi tylko o pieniadze, nie ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 8. Data: 2005-09-08 19:05:12
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 8 Sep 2005 20:06:38 +0200,
    osoba podpisana: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>
    napisała:

    > A zebys wiedzial, ja jak bylem niewymownie szczesliwy jak ING naliczył
    Nie widzisz różnicy między naliczeniem opłat *zgodnie* z umową a
    *niezgodnie* z umową?
    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    Remember: Silly is a state of Mind, Stupid is a way of Life.
    -- Dave Butler

  • 9. Data: 2005-09-08 19:09:07
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Nie zawsze chodzi tylko o pieniadze, nie ?

    Dla zasad nie zawsze warto je tracic. Czasami wygodniej jest powiedziec
    "koncze z wami złodziejami", rzucic przeciętą kartę na stół, wziasc
    potwierdzenie zamkniecia konta i w błogim spełnieniu wyjsc.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 10. Data: 2005-09-08 19:29:39
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Dla zasad nie zawsze warto je tracic. Czasami wygodniej jest powiedziec
    > "koncze z wami złodziejami", rzucic przeciętą kartę na stół, wziasc
    > potwierdzenie zamkniecia konta i w błogim spełnieniu wyjsc.

    Jasne, z braku argumentów rzeczowych zawsze można odstawić szopkę,
    to zwykle znacznie poprawia samopoczucie 'kolędnika' ;-P
    a i inni mają darmowe widowisko...