  • Data: 2005-12-17 13:38:55
    Temat: Re: PKO BP podnosi oplaty i prowizje
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "S.T."
    > No to będą musieli odjąć z tego planowanego zysku
    > 208zł minus koszty prowadzenia mojego rachunku,
    > zamknięcie konta to wciąż u nich operacja niestandardowa,
    > 'domykanie' trwało niemal godzinę ...

    juz dwa razy zamykalem konto w pkobp - pierwszy raz
    ze 20 lat temu, a drugi raz w tym roku jak znudzila mi sie zabawa
    z testowaniem pko-inteligo. Nie ma z tym namniejszego problemu.

    Piszesz polecenie zeby zamknac rachunek a reszte z rozliczenia
    - ok 20 zl :-) - przelac na podane konto w innym banku.
    na kopii pisma bierzesz potwierdzenia i koniec
    *** blad ***