    From: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [PKO BP] dane zlecedniodawcy / właściciela rachunku
    Date: Tue, 19 Aug 2003 22:05:25 +0200
    Sender: n...@o...pl@bykowina-132.elsat.net.pl

    Użytkownik "corner" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bhtv2u$nme$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nie wiem jak to u Ciebie, ale ja w swoim mieście przeszłem w oddziale i
    > ekspozyturze pierwsze wpłaty, które polegały na przedyktowaniu wszystkich
    > wszelkich danych.

    Tak. Bo defaultowo to oni nie mają danych rachunku. One zostają dopiero po
    pierwszej operacji.
    Zaznaczam - zostają dane rachunku - nie zleceniodawcy.

    > Teraz Pani (która zawsze pamięta, że ja to do Inteligo
    > ;-))

    'Moje' kasjerki też powoli się uczą. :-)

    Niektóre niestety ciągle nie wiedzą, że do inteligo wysyła się Elixirem.
    Zwłaszcza w agencjach.

    > wpisuje numer rachunku, nazwisko i pyta jaka ulica - ja jej odpowiadam
    > (w moim wypadku miejscowość) - ona wciska enter i gotowe.

    A, wypytuje jednak.

    W jaki sposób podajesz jej dane? Na kartce? Jakie?

    Najpierw kobitka wpisać musi numer - i otwiera jej się okno z m. in. dwoma
    polami - danymi nadawcy i odbiorcy.

    Nawisko - mniemam, że wpisuje to do danych zleceniodawcy i w historii
    rachunku w inteligo masz tylko samo imię i nazwisko. Podobnie w polu
    'zleceniodawca' nie będzie pewnie większej ilości danych - bo pole nadawcy
    jest zawsze puste.

    BTW w róznych placówkach dostaję różne wydruki potwierdzeń, więc generalnie
    nie musi być wszędzie tak, jak opisuję - może są miejsca, gdzie dane
    zleceniodawcy też zostają w pamięci - nie wiem - nie wszędzie niestety widać
    monitor ;-(.

    > Może jakbym jej nie podał ulicy, to by może wpłaty nie przyjęła...

    Jeśli podawałbyś się za posiadacza rachunku to coś by zaczęła węszyć pewnie
    i poprosiłaby o dowód [ma prawo sprawdzić tożsamość zleceniodawcy].

    Jeśli na Twoim miejscu byłaby osoba trzecia - moim zdaniem - powinna usunąć
    dane, które nie zostały jej podane z pola nazwa rachunku.

    PS Nieraz zdarzyło mi się też, że mimo poprawnie wpisanych danych
    zleceniodawcy w historii rachunku mam tylko cyfrę '1'.

    PS2 PKO BP się rozwija, ostatnio w jednej z ekspozytur do których nie
    cierpiałem chodzić z racji panującej tam temperatury [praktyczny brak
    wentylacji] zamontowano klimatyzację. :-)

    PS3 Warto też korzystać z adresu s...@p...pl i walczyć o wszystko, co
    nam nie pasuje. Ja już wywalczyłem szkolenie w jednym z oddziałów w
    Gliwicach, potm oświetlenie 'mojego' bankomatu, a ostatnio to i daszek mi
    zrobili. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782
    [wyrażona opinia przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora]