    From: "Radoslaw Zygmunt" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PILNE: skomplikowana sytuacja
    Date: Thu, 7 Mar 2002 09:22:16 +0100

    Po pierwsze kasę już oddałem. Po drugie (tak jak pisałem wcześniej) nie
    chodziło mi o to, że nie chcę oddać, tylko o to czy istnieje jakiś zapis w
    prawie bankowym uwzględniający takie przypadki.
    Poza tym należy w moim przypadku zauważyć jedną kwestię, która powinna być
    wzięta pod uwagę. Otóż zaszło dwukrotne "olanie" swoich obowiązków przez
    pracowników PKO BP. Najpierw niedysponentce nie chciało się wklepywać
    anulowania przelewu (być może skończyła jej się już przerwa na pracę i
    rozpoczęła plotkowanie z koleżanką), a następnie pracownicy oddziału
    internetowego zamykali konto 2 tygodnie...

    W każdym bądź razie w/w przypadek utwierdza mnie w przekonaniu, że poza
    kredytem hipotecznym trzeba się trzymać od PKO BP z daleka ;-)