  • 21. Data: 2009-10-22 12:08:46
    Temat: Re: PGE - zapisujecie się?
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-10-22 13:58, Valdi.Pavlack wrote:
    > "witrak()" news:hbpegj$dj4$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Możesz podać przykład większych debili, którzy rządzą, rządzili i rządzić
    > będą krajem jako tako zaliczanym do grona krajów cywilizowanych?

    Ale TO już OT :-)

    witrak()

  • 22. Data: 2009-10-22 13:08:06
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "witrak()" news:4AE04B4E.2040406@hotmail.com

    > Ale TO już OT :-)

    No ja wiem, ale czy możesz podać mi przykład większych debili? :)

  • 23. Data: 2009-10-22 13:33:28
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Możesz podać przykład spółki skarbu państwa, której debiut przypadłby w
    > czasie
    > globalnego kryzysu i niepewności podobnej do tej co teraz jest ? :-)
    >
    > witrak()

    za dużo oglądasz TV, media strasznie rozdmuchały ten "kryzys", ja tego w
    ten sposób nie widzę i może dlatego nie obawiam się kupować akcji spółki
    energetycznej oferowanej przez SP

    a niepewność w przypadku akcji występuje ZAWSZE!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 24. Data: 2009-10-22 13:54:30
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-10-22 15:33, RobertS wrote:

    > za dużo oglądasz TV, media strasznie rozdmuchały ten "kryzys", ja tego w

    To była żartobliwa polemika, ale Valdi wyciął Twój fragment... :-)

    > a niepewność w przypadku akcji występuje ZAWSZE!

    Hm, widzialem na giełdzie różne czasy (zarobiłem trochę w okresie
    1993-1996, straciłem 2007-2008)...
    I wydaje mi się jednak, że niepewność w okresie ostatniego półtora
    roku jest deczko większa niż była wcześniej. Nie twierdzę, że nie
    można grać, ale teraz trzeba bardziej uważać. Więc jak ktoś nie ma
    doświadczenia lub przyjaciół-fachowców, lepiej żeby nie brał na
    lewary... Na lokatach mniej można stracić :-)))

    witrak()
    PS. Nie idę w PGE, bo spodziewam się, że redukcja będzie za duża.

  • 25. Data: 2009-10-22 13:59:07
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "witrak()" news:hbpob5$i4g$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > To była żartobliwa polemika, ale Valdi wyciął Twój fragment... :-)

    I znowu jestem winny ;(

  • 26. Data: 2009-10-22 18:24:47
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > witrak()
    > PS. Nie idę w PGE, bo spodziewam się, że redukcja będzie za duża.

    Dlatego za lewary dziękuję, już się tak kiedyś załatwiłem, że prowizja
    "zjadła" zysk, bo redukcja była jakaś kosmiczna. Tym razem tylko własne
    środki - będę szczęśliwy jeżeli nie wyjdę na tym gorzej niż na lokacie,
    na której kasa teraz "leży i czeka" ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    ps
    większość akcji, które obecnie mam kupiłem w marcu br. i narzekać nie
    mogę...

  • 27. Data: 2009-10-22 21:44:52
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał

    > możesz podać przykład takiej spółki skarbu państwa, której debiut
    > wyglądałby tak jak to przedstawiłeś?

    Może nie tak, jak przedstawił, ale stracić można było. PGNiG. Była redukcja
    spora, ale na wtórnym nie skoczył. Ja straciłam.
    Pozdr.
    A.

  • 28. Data: 2009-10-23 10:10:18
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-10-20, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    [...]

    > planujecie zapis na akcje PGE czy zysk z lokat jest zadowalający? ;-)

    Ja o tym myślałem, ale wobec nagonki jaka jest w bankach [1] i gazetach
    dochodzę do wniosku, że nie warto. U mnie ta reguła się sprawdzała już
    zbyt wiele razy. ;)

    A na deser:
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Oferta-PGE-czy-lewar
    y-pograza-ciulaczy-2036429.html

    [1] Nawet Alior _po zalogowaniu_ wywalił mi reklamę ten transakcji
    + kredytu.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 29. Data: 2009-10-23 11:13:06
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

> [...]
    >
    > Ja o tym myślałem, ale wobec nagonki jaka jest w bankach [1] i gazetach
    > dochodzę do wniosku, że nie warto. U mnie ta reguła się sprawdzała już

    raczej nikt nie straci ale zarobi np. 200zł po odliczeniu prowizji
    bankowych...Okaze sie ze tyle samo mialby na lokatach wiec zarobia najwiecej
    jak zwykle banki...

  • 30. Data: 2009-10-23 12:07:02
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 23 Oct 2009 13:13:06 +0200, sensei napisał(a):

    > raczej nikt nie straci ale zarobi np. 200zł po odliczeniu prowizji
    > bankowych...Okaze sie ze tyle samo mialby na lokatach wiec zarobia
    > najwiecej jak zwykle banki...

    Z tą małą różnicą, że na lokacie masz stuprocentową pewność a tutaj
    jednak niestety nie.

    --
    xbartx