  • Data: 2005-01-17 17:13:20
    Temat: Re: Oszczędzanie - potrzebuję rady
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "John Smith" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:csgp0g$o5p$1@korweta.task.gda.pl...
    > Chciałbym ulokować gdzieś 800 - 900 złotych. Może i suma niewielka, ale
    > pieniędzy doraźnie nie potrzebuję, a nie powinny leżeć "bezproduktywnie"
    > moim zdaniem. Co miesiąc chciałbym dopłacać ok 50 złotych do sumy.
    > Szukam więc banku i formy oszczędzania na takich zasadach. Nigdy
    > wcześniej nie miałem styczności z bankami etc, dlatego uważam że rady
    > Grupowiczów byłyby dla mnie bardzo przydatne. Hmmm, nie planuję pobierać
    > żadnych kwot, ale chciałbym wiedzieć, że nic nie stracę. Wiadomość
    > jest nieco chaotyczna i mam nadzieję że to odpowiednia grupa.
> [...]

    nareszcie jakis rozsadek, a nie jak to mam 50tys i chce zainwestowac.
    a wiec moja rada dla Ciebie to:
    fundusz rynku pienieznego (jest bez oplat manipulacyjnych, ale niektore
    fundusze maja ta oplate, wiec wybierz bez), mozliwosc co miesiac wplacanie
    min 50zl.
    dobre TFI to skarbiec, Union Investment, DWS, i inne.
    olej banki, strata czasu