  • Data: 2005-08-12 18:44:29
    Temat: Re: Oprocentowanie w Fiat Bank Polska
    Od: "Netgate" <n...@A...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Kwiatkowski" <k...@p...onet.pl> napisał
    >w 2003 roku zaciągnąłem kredyt na samochody nowe w Fiat Bank Polska. Dane
    > kredytu: 48 rat, oprocentowanie zmienne 13,5 %, raty malejące.

    Twoja umowa precyzuje zapewne sposób zmiany oprocentowania (słowo "zmienne"
    nic w zasadzie nie determinuje). Dlatego najlepiej gdy Twoje oprocentowanie
    opisane w umowie, jest w jakiś sposób zależne od rynkowych stawek Wibor,
    Libor, itp. Wtedy miałbyś pewność, że przy zmianie rynkowych stawek, Twój
    kredyt będzie też malał, a tak, to zdany jesteś na łaskę Banku. Przy wyborze
    następnego kredytu po prostu zwróć na to uwagę.

    Uważam jednak, że powinieneś dalej nękać Bank o obniżkę, bo tak zazwyczaj
    jest że gdy większość milczy, to nikt się w Banku nie przejmuje.

    Netgater