  • 1. Data: 2006-05-16 23:01:50
    Temat: Oprocentowanie kk - kto mi wytłumaczy?
    Od: "Romek" <r...@w...pl>

    Spójrzcie proszę na tabelkę, która znajduje się na dole strony
    http://tiny.pl/g4hf

    Jeżeli rzeczywista roczna stopa oprocentowania wynosi 25,6%, liczmy w
    przybliżeniu 25%, to rozumiem, że jak 1 stycznia wypłacę 8000, to do 31
    grudnia oddam w sumie 8000 + 25% * 8000 = 8000 + 2000 = 10 000, tak?

    Skąd więc wyszło im, że całkowity koszt kredytu to 1016 zł?

  • 2. Data: 2006-05-16 23:12:31
    Temat: Re: Oprocentowanie kk - kto mi wytłumaczy?
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    "Romek" <r...@w...pl> wrote in message news:e4dkti$fo3$1@node3.news.atman.pl...
> [...]
    > grudnia oddam w sumie 8000 + 25% * 8000 = 8000 + 2000 = 10 000, tak?
    >
    > Skąd więc wyszło im, że całkowity koszt kredytu to 1016 zł?

    przeczytaj uwaznie co jest napisane pod gwiazdka:
    "... kwota zadłużenia wynosi 8.000 zł.,
    a spłata następuje w ciągu 12 miesięcy
    kalendarzowych w równych ratach miesięcznych..."

    podpowiedź: raty miesieczne

    kursor

  • 3. Data: 2006-05-17 01:21:07
    Od: "Romek" <r...@w...pl>

    > przeczytaj uwaznie co jest napisane pod gwiazdka:
    > "... kwota zadłużenia wynosi 8.000 zł.,
    > a spłata następuje w ciągu 12 miesięcy
    > kalendarzowych w równych ratach miesięcznych..."
    >
    > podpowiedź: raty miesieczne

    Dzieki ;-)

  • 4. Data: 2006-05-17 09:34:12
    Temat: Re: Oprocentowanie kk - kto mi wyt?umaczy?
    Od: z <b...@j...com>

    Gdybyś zapłacił całą sumę na koniec roku to wyszłoby te dwa tysiące
    złotych ale jeśli spłacasz jedną dwunastą co miesiąc to wtedy koszt
    kredytu wynosi mniej więcej połowę z tych dwóch tysięcy.